Gister Charmotte gezien

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charmotte

Gister Charmotte gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 09:08

De eigenaar zou me bellen als de paarden weer terug waren, maar het duurde wel erg lang dus ging ik gisteravond maar ff langs, kijken of ze er al waren.
Dus ik kom aanrijden met de scooter, en zie Charmotte bij de stal staan met haar kont naar het hek. Dus ik stap af en roep: Motjuhhhh (haar roepnaam), toen gooide ze haar hoofd in de lucht, keek om, oortjes naar voren en hinnikte ze Lovers Nou toen kon ik het niet meer houden hoor, en moest Huilen Niet omdat ze er slecht uitzag ofzo hoor, maar gewoon omdat ik haar zo gemist had.... Ze zach er best goed uit voor zover in kon zien, helaas had ik de stalsleutel niet bij mij, dus kon niet bij haar.... Frusty
Maar ik ga er vandaag heen en dan leg ik een briefje neer voor de eigenaar, ik zal ook foto's maken vandaag.

Ik vond het echt super lief dat ze hinnikte Lovers Ze is echt heel eenkennig en moet niks van mensen hebben, toen ik haar net deed ging ze er altijd vandoor als ik haar uit de wei wou pakken en altijd haar oren naar achter... Maar de laatste tijd kwam ze altijd naar me toe, en niet meer haar oren zo dreigend in haar nek, ik kon onder haar door, op haar springen zonder zadel en hoofdstel.... Van alles, en nu ik een hele tijd niet was geweest vond ik het echt leuk dat ze me herkende en blij was me te zien Lovers

Charmotte 4-ever!!!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 12:02

Hey Nikki, wat gaaf dat Motje je nog herkende. Wel raar dat Alexander nog niet gebeld had, heb je hem inmiddels al gesproken? Is Boes nog niet terug?

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 14:04

Leuk voor je dat ze weer terug is.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 16:07

Jerai lover schreef:
Hey Nikki, wat gaaf dat Motje je nog herkende. Wel raar dat Alexander nog niet gebeld had, heb je hem inmiddels al gesproken? Is Boes nog niet terug?

Idd erg raar, ik ga hem vanavond bellen en ik hou er iig maar rekening mee dat hij gaat zeggen dat ik niet meer hoef te komen... Scheve mond (anders had hij toch wel gebeld)

Charmotte 4-ever!!!

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 22:51

Wat lief zeg! Hoop wel voor je dqat je de paardjes mag blijven verzorgen zeg. Net nu Charmotte je echt mag!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie