Vrijdag de 13e, bijna mijn zadel aan gort

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Percy

Vrijdag de 13e, bijna mijn zadel aan gort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 22:28

Al tijden heb ik last van mijn pols, mede dankzij mijn charmante Tinker die de laatste tijd zijn buik uitzet met aansingelen. Hij deed dat eerst nooit. Tegenwoordig vind hij dat een erg leuk grapje.
Ik vind het iets minder maar vandaag wilde ik toch wel weer eens gaan rijden.
En ja hoor, daar begon de ellende. Ik had er een ander zadel op maar dat ging ook niet.
Toen mijn vaste zadel voor hem, weliswaar niet nieuw maar wel heel goed zadel, er op gelegd.
Ik kwam 20 cm. tekort Boos!
Mijn geduld was inmiddels een beetje op en ik werd boos maar ja, dat hielp natuurlijk niet. En dus riep ik mijn man naar buiten, hij deed zijn best maar ook hij kwam niet verder. Inmiddels was ik echt nijdig aan het worden. Mijn man probeerde vervolgens met een ruk de singel verder te krijgen. Helaas resulteerde dit in een kleine ramp want hij trok het hele zadel finaal van het paard af.
Dat was natuurlijk al vervelend maar nog erger was dat ik een martingaal aan de singel had waardoor het zadel bleef hangen. Parcival rukte zich los waarbij mijn vinger een deel van het vel kwijtraakte en vloog het erf over met mijn mooie zadel afwisselend naast zich en tussen zijn benen.
Dat is niet leuk als je zadel op zo'n manier over het erf vliegt Huilen
Gelukkig bleef hij staan bij de weide-ingang.

Mijn zadel is behoorlijk geschaafd. Verder is hij gelukkig nog heel maar het mooie is er wel een beetje af.
Uiteindelijk hebben we de singel er om gekregen en ben ik toch nog even gaan rijden maar mijn eerstvolgende aankoop is een singel met elastiek!

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje
http://www.concertplus.nl https://www.facebook.com/#!/concertmeteenplus

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 22:45

owww erg man
ja dat zijn natuurlijk vervelende dingen,maarre een nieuwe singel hoort ook nieuw zadel bij

ow enne ik heb op een vrijdag de dertiende zo'n 5 jaar geleden een heel erg auto ongeluk gehad......sindsdien ben ik toch wat huiverig voor die dag.....

soms is het beter om te zwijgen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 22:48

Jeee wat vervelend! Scheve mond
Vrijdag de 13e....
13 is op zich mijn geluks getal, maar op vrijdags meestal niet Frusty

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie