Yeey eindelijk!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chel
Berichten: 102
Geregistreerd: 13-09-02

Yeey eindelijk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 21:41

Vandaag heb ik te horen gekregen van mijn mam dat ze een bod gaat doen op het paard die ik wil Lachen

Ik rijd al 7 jaar ofzo, en nu sinds dit laatste jaar op een M2-dressuurpaard van een vrouw die zwanger is en niet zo veel tijd meer had. Maar aangezien ik altijd al op de manege rij (die overigens helemaal TOP is), vond ik het eens tijd worden voor een eigen paard:) Omdat mijn zusje ook rijdt, zijn we op zoek gegaan naar een paard voor voornamelijk mij, maar ook voor haar.

En toen kwam mijn instructrice ermee dat een meisje haar paard wilde verkopen, ik kende dat paard al (staat bij ons) en ben er altijd helemaal weg van geweest:)

Nu heb ik erop gereden woensdag en hij reed paasei:D En hij is heel lief:) En ik heb met mijn instructrice en instructeur overlegd, en die vinden hem helemaal bij ons passen enzo:)

En nu moet ie alleen nog goedgekeurd worden en dan nemen we hem:)

Haar naam is Chelsea, het is een merrie van 7 jaar, loopt L1-dressuur met winstpunten en is ongeveer 1.60

Ze is Hannoveraan heeft papieren en ze komt uit Duitsland, ze is daar ook naar keuringen geweest en heeft prijzen gewonnen enzo. Ze is echt SUPER!!!

De vraagprijs is trouwens 3500, inclusief ALLES (dressuurzadel, hoofdstel, halster, zomer-, winter-, uitstap-, hals-, en wedstrijddeken, beenkappen, transportbeschermers

Is dat een redelijke vraagprijs? Ik dacht zelf zo van wel:) Aangezien ze echt van goede bloedlijn is enzo:)


merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 21:57

Gefeliciteerd!
Ik vind 3500 idd een goede prijs- eerder een koopje Lachen
Veel success enne.... PHOTOS!!!

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Chel
Berichten: 102
Geregistreerd: 13-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 21:59

Jah zodra ik em heb ga ik echt heel veel fotos maken:)

HEb ik meteen een avatar!!! Haha!

"If you're gonna be dumb, you better be tough!"
{Johnny Knoxville, Jackass}

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 22:02

Klinkt als een koopje, laat m dus wel goed keuren, want misschien zit er een addertje onder het gras

Goedgekeurd onderschrift :)

Chel
Berichten: 102
Geregistreerd: 13-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-02 22:08

Ik laat em sowieso keuren,

maar een addertje zal er niet onder het gras zitten hoor

Hij is nie zo duur omdat wij die mensen kennen, en ze willen vooral goede mensen voor haar, en ze hebben het liefste dat ze blijft staan waar ze nu staat. En wij laten haar dan ook daar staan. Wij zijn al heel lang bevriend met de eigenaren van onze manege, en die hebben ons dat paard aangeraden. Zij zijn zeker weten te vertrouwen. Bovendien staat dat paard op de stal waar ik dus al 7 jaar rondloop Lachen

Dat komt allemaal wel goed dus:)

Maar keuren doen we sowieso
xxx

"If you're gonna be dumb, you better be tough!"
{Johnny Knoxville, Jackass}


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dewindhoek en 133 bezoekers