Voor PJ

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 22:31

Hier is een foto van Isolda met mij erop, zoals ik beloofd had. Omdat je die andere niet kon openen, heb ik de goede foto maar ff op het internet gezet. Kanje hem hier bekijken Lachen

Afbeelding

Dit is Isolda dus en ik zit erboven op.
Is al een tijd geleden, ze was hier 3,5 denk ik en eigelijk een beetje te vet, maar daar heeft Isolda snel last van. (net als haar vrouwtje)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jantina op 2001-02-13 21:34 ]</font>


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 22:36

Ik zit nog ff naar die foto te kijken... Tof he, die rijjas, is nog van mijn vader geweest!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 22:42

Wow wat een mooie kleur heeft zij. Wil later ook zo'n kleur bij een tinker alleen dan bont. Ziet erw el stoer uit zo netjes voor een wedstrijd. mooie foto

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 22:55

Ja, mooi kleur he?? *trots* Ik ben echt helemaal dol op haar. Als de zon er op schijnt lijkt ze wel van goud! (klinkt dit overdreven?? Komt omdat ik zo dol op haar ben)
Isolda is dus drachtig van Bazuin, die heeft ook z'on kleur! Met ook nog eens blonde manen!!
Zou het veulen ook??? *hoop*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 23:04

leukleuk nog 6 en een halve week dan kan ik haar IRL zien....
*zucht*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 23:07

sjiek koppel zijn jullie hoor.....heel mooi, ze is echt heel mooi en de kleur is inderdaad ook prachtig!!!
Hoe hoog is ze eigenlijk?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 23:10

Op haar papieren staat 1.60. Maar de keuringsmensen moesten haar wel eerst 3x meten, want ze geloofden het niet. Ze dachten dat ze veel groter zou moeten zijn.

Ik heb haar een paar jaar later nog eens gemeten en toen was ze 1.62.
Zoiets moet het nu dus zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 07:43

hallo jantina ,
ze heeft net de kleur van [***] alleen nog iets dieper vos !! mooi hoor buiten dat buikje hahahahah ze toent wel erg groot !!

groetjes

pj

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 12:10

Mooi hoor!!! Ze heeft inderdaad echt een hele mooie kleur....Lachen
Jullie passen zo te zien goed bijelkaar *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 14:09

Hihi, had ik al gezegd he? Isolda is gauw aan de vette kant. Zit in het type denk ik.
Ze wordt gewoon van niets vet. Ze krijgt dus ook niets *LOL*
Het veranderd trouwens wel een beetje naar mate ze ouder wordt. Ze is nu lang zo snel niet vet. (rare zin, maar jullie snappen het wel!)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 17:25

Hoi Jantina, ben een beetje een slome, dus ik zag je foto nu pas! Wat een mooi paard joh! Is ze helemaal Gelders gefokt?

Bazuin vind ik verschrikkelijk mooi en zijn zoon Laurentz ook (guitig koppie en ook blonde manen), best kans dat Isolda's veulen ook zweetvos is, hij schijnt dit behoorlijk te vererven! Zal voor je duimen.

Ik zag tijdens de laatste hengstenkeuring Parcival lopen... Pfff, dat is ook een mooi beest hoor! Misschien ook een toekomstige partner voor Isolda?

Groetjes Mieke

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 19:11

Ja!!! Toen ik het boekje met de hengsten kreeg, stond parcival er nog niet in. Ik heb hem al gezien (niet irl, maar goed) en hij ziet er heel shique uit!!

Isolda is trouwens helemaal niet gelders. Isolda haar vader en moeder zijn niet goedgekeurd, vandaar dat ze is opgenomen in het hulpstamboek. Maar goed, ze lijkt zoveel op een gelder, daarom zeg ik altijd maar dat ze gelders is. Dan weten mensen ook waar ik over praat.
Pfff... en het veulen... Ik hoop zo dat... nou ja, ik hoop heel veel dingen! Dat het gezond is, dat zowiezo! Maar ook dat het een merrietje is. Dan kan ze bij mij blijven en dan kan ik haar ter zijner tijd misschien laten dekken door parcival!! Dan heb ik een paard compleet met papier.
Maar goed dat zijn toekomstdromen.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, Liesje89, Plonspony, Vagabondo, Vinny12511 en 130 bezoekers