Dillema

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Dillema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 09:15

Zoals de meeste wel weten rijd ik nog amper paard en dit gaat de komende 2 jaar niet beteren. Maar toen ik Olga nog reed, heb ik dus voor een fortuin aan paardenspullen gekocht. Nagelbijten / Gniffelen

Vorig jaar o.a. ee KN zadel. Goed zadel, past op verschillende paarden, lag op Olga (paard van 1.70), maar paste ook op de pony van een vriendin (anda). Ik ben gehecht aan het zadel, sporadisch rijd ik er dus mee. Maar dat is mssn 1 keer per maand. Nagelbijten / Gniffelen

Verder heb ik hier nog verschillende setjes van HH, mssn 1-2 keer mee gereden. Zo goed als nieuw dus. En nog wat spulletjes zoals een hoofdstel, halsters, zweetdeken, ...

Het ligt hier niet in de weg, maar het is zonde. Allemaal nieuwe spullen die hier maar wat stoffig liggen te worden. Scheve mond

Nu weet ik niet wat ik moet doen. Na mijn studie hoop ik weer paard te gaan rijden en dan komt het allemaal wel van pas, maar wat als dat nou eens niet het geval is... Langs de andere kant denk ik ook, áls ik ooit een eigen paard aanschaf, koop ik weer nieuwe spullen wsl.

Dus zit nu een beetje met een dillema, zou ik het allemaal verkopen of niet? Mssn dat iemand met een nuchtere kijk me wat verder kan helpen.

manuliza

Re: Dillema

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:22

Ik zou het meeste denk ik wel verkopen. Het zadel echt niet. Ik zou voor een nieuw paard het liefst nieuwe spullen hebben.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 09:24

Ja daar denk ik ook aan. Alleen zijn deze spullen dus nieuw, zijn amper gebruikt.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:26

Ik zou het zadel houden, maar de setjes weg. Zweetdekens zou ik ook houden.

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:28

hai ik kan alleen zeggen dat ik er spijt van heb!!
ik had dus alles verkocht,en je moet eraltijd weer duurder aan!!
plus dat ik steeds mis grijp nu Scheve mond

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 10:06

Dat is wel waar, wat je nu verkoopt zal je dan waarschijnlijk later moeten terugkopen, en dat komt duurder uit.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 10:08

ik zou zeggen.. zadel houden, en evt. dekens ook.. maar de (in verhouding) 'goedkopere' spullen verkopen.. de setjes/dekjes die verkopen nu nog goed, en straks als je weer begint, wil je waarschijnlijk zelf ook wel wat nieuws..

succes met je beslissing Knipoog

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 10:35

Ik zou het zadel en de dekens houden, die kan je altijd nog wel verkopen mochten ze niet passen op je nieuwe paard en de setjes en kleinere spulletjes verkopen. Die wil je dadelijk toch denk ik nieuw aanschaffen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 10:51

Als je het nu verkoopt en strax dus weer aan moet schaffen ben je duurder uit, daarentegen moet je goed afwegen of je die spullen nog wel wil gebruiken. Als het je niet in de weg ligt, kun je het beter bewaren. Daarmee doe ik op je zadel, helemaal als je dat sporadisch nog gebruikt. Maar je setjes, tegen die tijd ga je toch nieuwe kopen denk ik aangezien deze ´oud´ zijn geworden. Kun je ze beter nu verkopen, aangezien bijna nieuwe setjes en model van 3 jaar terug niet echt veel meer opbrengen. Zelfde geldt voor je hoofdstel, kun je beter nu iemand anders een plezier mee doen ook dan verstoft strax weer opduiken en er achter komen dat dat nieuwe hoofdstel van een bepaald merk veel mooier/ beter en praktischer is..

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:51

Hm als je echt modegevoelige zaken hebt verkoop je ze nu nog redelijk gunstig en kun je je straks vermaken met nieuw modegevoelige zaakjes. Zadels en borstels enz enz zou ik houden, duurdere dekens ook tenzij je er ergens een mooie prijs voor kunt krijgen, er zijn altijd mensen die stoppen, ook over 2 jaar. Lachen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 15:53

Modegevoelig. Mwua, ze zijn vooral voor mensen die van roze houden, zoals ik. Haha!
Ik denk dat ik alles gewoon bij hou, het ligt idd niet in de weg en als ik er spijt van krijg, dan sta ik daar. Nagelbijten / Gniffelen

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:58

Houden!! Van het geld heb je toch geen weet meer...en als je nu de spullen verkoopt moet je een hoop laten vallen om vervolgens t.z.t. er weer de volle mep voor te betalen.