Oude bijrijdpaard naar Japan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Oude bijrijdpaard naar Japan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 20:51

Zaterdag kwam ik tot een vreemde ontdekking, mijn oude bijrijdpaardje die ik zelf zadelmak heb gemaakt ed. woont tegenwoordig in Japan!
het blijkt namelijk zo te zijn dat degene aan wie hij destijds is verkocht hem heeft gereden tot de z (wat mijzelf overigens nooit gelukt zal zijn) zij heeft hem toen verkocht aan een clubgenootje, die hem ook heeft uitgebracht op concoursen, daar was een (gekke) japanner die echt een belachelijk hoog bod heeft uitgebracht waardoor zij een week aan het twijfelen is geweest, uiteindelijk heeft ze hem toch verkocht en nu loopt hij dus in Japan. Was erg verbaasd om dit te horen en vroeg me af of er meer bokkers waren met dit soort ervaringen......

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 22:06

eis 10% omdat jij hem zadelmak hebt gamaakt!! *LOL*
lijkt me wel een vreemd idee dat een paard wat je zelf hebt gereden nu aan de andere kant van de wereld loopt

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 13:09

Ik heb mijn oude paard Magic Moment V: Amulet zelf ingereden en tot het M springen gebracht. Na een zwaar ongeluk van mij heb ik het nog ff geprobeerd (te springen) maar heb haar verkocht. Ze springt nu Nationaal 1.40m in Spanje.