Wat een schat van een hoefsmid heb ik!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

loontje

Wat een schat van een hoefsmid heb ik!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 21:38

Nou ja me paardjes.

Ambertje heeft een gat in haar straal(zie eerder topic).Nou had ik de smid gebeld om even zijn mening te horen.Nou was hij toch in de buurt dus hij ging wel even kijken.Hij zou me terug bellen als hij het vermoeden had dat de veearts erbij moest komen en als hij niet zou bellen dan moest ik gewoon blijven weken in de soda.Heel de dag niks gehoord.Ik sávonds naar stal ga op een gegeven moment amber wat hooi geven en ik zie wat blauws.Ik kijken heeft de smid heeeel netjes haar hoefje ingepakt met zelfklevend verband.Wat een goede vent zeg.Mag ik echt trots op zijn.Zo'n iemand verdiend een DIKKE 10.

Morgen ochtend maar even bellen om hem te bedanken want hij hoefde het niet te doen maar heeft het wel gedaan.

ALs ik zou sommige verhalen hoor over hoefsmeden mag ik toch echt zeggen dat ik een goede smid heb.

Echt een smid die ik houden moet Pling

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 06:08

Jemig wat een lievert zeg. Dus we hebben nu een bonte met een blauw voetje op stal. Zal vanavond dr sok eens bewonderen en weer een stevige knuffel geven.
Idd zulke smeden moet je zuinig op zijn, heeeell zuinig!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie