Fotoshoot met Iwaldo... wat een weertje :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Fotoshoot met Iwaldo... wat een weertje :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 11:59

Wat heb ik het getroffen qua dag zeg... wauw! Vanmorgen om 11 uur had ik met de fotograaf afgesproken om fotootjes van Wal te gaan schieten. Ik had hem de dag van tevoren helemaal gewassen Lovers en hij stond te glimmen in de wei (ik was vergeten te vragen of ze hem binnen wilde houden Frusty maar gelukkig had ie niet gerold)
Babydoekje erover, equishine op lijf en staart, wat baby olie op zn koppie, en klaar was ie Haha! Ik had zn halster om maar mijn instructrice riep dat het hoofdstel mooier was (was ook zo) dus hebben we daar de sperriem vanaf gehaald (okee, het lusje zat er nog wel maar die eraf knippen vond ik wel erg rigoreus) Nou, de fotograaf vond hem er blinkend uitzien en met een emmer biks zijn we het bos in gelopen Lachen

Bijna tegenover onze stal is een heel mooi open plekje in het bos met wat hei, en daar scheen de zon heel mooi doorheen. Dara een aantal foto's geschoten van zn koppie, lijf, mij erbij, knuffelend... Ik was een beetje bang dat Wal suf zou kijken, maar de fotograaf verstond zijn vak en maakte de meest vreemde geluiden (hond werkte het beste, mijn jachtpaard keek ineens heel geinteresseerd Haha! ) Nee dat was heel grappig op een bepaald moment probeerde ie Waldo naar hem te laten kijken met zn oortjes naar voren en ging ie heen en weer springen... nou ik kwam niet meer bij *LOL* Wal gedroef zich voorbééldig... twee super-fotomodellen waren we volgens de fotogaaf Haha! Toen het zandpad nog even teruggedraafd (oei er kwam ineens actie uit joh Knipoog ) en volgende week an ik de proefafdrukken komen bekijken. Wat ben ik benieuwd zeg... Lovers [/i]

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 12:06

Wauw zeg, foto's van jouw en je paard door een echte fotograaf! Dat is toch wel geweldig!
Juist omdat zo'n fotograaf precies alles weet van lichtinval en aandacht vragen Haha! Ik zie hem al springen *LOL*
Ben benieuwd naar hoe ze geworden zijn.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 12:12

gaaf is dat he! Ik vond dat ook zo vreselijk cool met Arnd.
zet je ze straks wel op bokt neer al die foto's?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 12:19

Bokt wordt straks overladen met foto's Haha! Ik heb dit voor mn verjaardag gekregen van mn paps en mams en had eigenlijk een budget maar mn moeder is nu zo enthousiast dat het haar niet uitmaakt hoeveel de foto's zelf nog kosten ik mag alle leuke nemen Haha!
Ik ben van plan om er een paard bruinig af te laten drukken voor in mn kamer (lekker artistiek Haha!) En als er een paar hele mooie tussenzitten van mij tegen een boom aan met Wal ervoor wil ik die in kleur. En natuurlijk een grote uitvergroting van zn koppie Lovers

Op stal riepen een paar dressuurmutsen al meteen 'oh je had witte bandages om moeten doen en in moeten vlechten en jij je tenue aan (ik had gewoon mn bruine rijbroek aan met burlington sokken en joppers) maar ik wilde dus juist foto's van Iwaldo zoals ie is, mooie sfeerplaatjes een geen opgedirkt gedoe (en daarnaast oogt ie veel stoerder met losse voorpluk Knipoog )
Wacht maar af.. als ze online komen zie je ze vast niet over het hoofd Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:23

Laura schreef:
Ik ben van plan om er een paard bruinig af te laten drukken voor in mn kamer (lekker artistiek Haha!) En als er een paar hele mooie tussenzitten van mij tegen een boom aan met Wal ervoor wil ik die in kleur.


Sepia heet dat. Is inderdaad heel artistiek. Maar ik zou er eerst ééntje laten afdrukken in sepia want soms is dat voor dierenfoto's niet echt mooi en is zwart/wit chiquer.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 20:16

Spannend zeg hoe ze gaan worden!!! Ben heel heel benieuwd!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 20:39

Gaaf man!! Zou ik ook wel willen met Omar.... We hebben alleen geen bushbush hier Boos!

:evaw:

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 06:43

Ben wel benieuwd. Ik moet ook altijd de raarste toeren uithalen om Lois z'n oren naar voren te krijgen.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 09:04

O, wat leuk joh!! Ik zou dat ook graag eens laten doen, toch eens wat prijzen op gaan vragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Hanjan, Sanne_com en 32 bezoekers