Joop hengstig?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Joop hengstig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 11:35

Ik twijfel zwaar aan mijn goeie ouwe Joop. Ik wéét dat hij ruin is, hij heeft er alle uiterlijke kenmerken van, dus een merrie zal het nooit worden, maar wat me nú gebeurd is?
Hij heeft al op hoge hakjes gelopen (wiggen) en hij gedraagt zich ook als een mietje, mijn mietje travestietje, maar hij is en blijft ruin, toch?
Nou ja, hoe zeker ik ook ben, Joop blijft piepen als er een échte man langskomt en gister was het dus inderdaad raak! Hij mocht zonder tralies ertussen kennismaken met zijn nieuwe buurman: Patent. Een potente vent van 7. Kennelijk wat Patentjeventje van iets heel anders overtuigd dan ik, want nadat hij Joops buik en achterkant uitvoerig geïnspecteerd had besloot hij dat dit wel een hengstige merrie moest zijn, hij klom er zo op. En de slinkse man had Joop er van weten te overtuigen dat hij een hengstige merrie was en dat ze samen veulentjes gingen fokken, want Joop liet alles piepend en kreunend toe. Het was dat Patent gestoord werd door degene die hem vasthield, maar anders hadden we volgend jaar echt kleine Jopa's gehad! Het ergste was nog dat Jopie gewoon los stond en bleef staan!
Naja, na dit avontuur was Patent helemaal verliefd op Jopie, want toen ik mijn bommetje zadelde (hij was weer vent geworden, gelukkig maar) werd hij al nerveus, en toen we in de bak waren en nog geen 5 seconden uit het zicht waren gilde hij de hele buurt al bij elkaar, en dat ging zo door, Jopie trok zich er niets van aan, want die mannetjesputter aka buurman vind hij maar wát vervelend. De hele tijd steekt die zijn neus in z'n hok en dan gaat Joop hem lekker boos aankijken: laat me met rust!
Pfff, wat ben ik blij dat Joop toch echt een ruin is, want zo langzamerhand twijfel ik aan álles, en wat ben ik ook blij dat Patentje volgende week ook ruin is, misschien leert hij er dan eindelijk wat van! 't Vieze Beest!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 11:47

Whahahahaha ik lach me echt dood hier, hoe je het ook weer brengt, geweldig gewoon!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-02 11:52

Voltrack is overigens ook een vuile flikker (oh jee, maar ja, dat is zijn nickname, kan ik niets aan doen). Gister hadden ze Vol en Patatje vast (paps Patent en zusje Vol), laten ze ze aan elkaar snuffelen en wat doet Voltrack? Die bokst mijn zusje zowat omver. Patent heeft nog niet één keer zijn voorbenen opgetild omdat hij daar zin in had, Voltrack doet het bij elke gelegenheid (eerste dag hier en bij elk nieuw paard op 'zijn' terrein). Patent kijkt heel erg goed uit voor mensen, maar Vollie interesseert het niets, lekker meppen. Ook naar honden en trimmers in het bos, daar kan ik niet zo mee zitten, maar dat hij met zijn voorbenen gaat maaien, en dat ook nog eens razendsnel, dat moet gewoon niet kunnen, zeker niet als hij daarbij dus mensen raakt. Gelukkig had mijn zusje de tegenwoordigheid van geest om hem gewoon gelijk af te straffen, maar wat een ongelofelijke rotzak is het!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie