ACTIE 3vo voor veilig weggebruik t.o.v.ruiters

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sanderijn

ACTIE 3vo voor veilig weggebruik t.o.v.ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-02 06:19

ik heb een mail gestuurd naar 3vo voor de hulpvraag om evt. actie of informatie te verkrijgen over het kenbaar maken aan bestuurders van auto's en motoren hoe om te gaan met ruiters en aanspanningen op de weg,naar aanleiding van dit topic

[PP] met dik 100 op de teller langs paarden op de weg??

misschien dat meerdere mensen een mail willen sturen naar 3vo hierover,dat we dan door veel reacties misschien serieus genomen worden.
je kunt een verhaal op de site plaatsen(onder 'uw verhaal')
of je kunt een mail sturen
de site is:
www.3vo.nl

soms is het beter om te zwijgen

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 07:29

In de tijd dat jij wat minder bokte hebben we zelf een soort 'actie' gehouden, door naar allerlei instanties te mailen/schrijven. In de kampioen heeft toen een ingezonden brief gestaan van Ganna hier op bokt.
Maar we kunnen het allicht nog een keer proberen.

:evaw:

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 07:47

Dat van die ingezonden brief van Ganna in de Kampioen heb ik ook even gemist... Ik heb de Kampioen wel, weet je zo welk nummer dat was, Petra (of iemand anders)?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 08:32

Dat stukje van Ganna was volgens mij niet deze maand maar vorige maand als ik het helemaal goed heb.

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 09:06

of zelfs nog een maand eerder. Ik kan het denk ik niet nakijken, want de kampioenen gaan van de een naar de ander en die krijgen we niet meer terug.

:evaw:

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 11:59

Het was niet de afgelopen Kampioen maar die daarvoor...
Ik vind het ook een goed idee om aan te geven hoe irritant het gedrag van weggebruikers tegenover paarden is, maar heb het idee dat het weinig oplevert. Sterker nog: mensen beseffen dat paarden kunnen schrikken en doen er nog een schepje bovenop Frusty

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie