zelf vind ik het GEEN dierbeulerij, ik vind wel dat je meer risico neemt. maar, als je elkaar vertrouwd zal het niet (snel) fout gaan. zelf heb ik niet zo'n lef voor de sport denk ik. een B crossje zal ik wel durven hoor, maar een * niet. ben gewoon bang dat het paard valt en dat het dan mijn schuld is. maar vind het absoluut niet: Dierbeulerij!!
Als het paard er plezier in heeft vind ik het geen dierenbeulerij. Je moet alleen wel weten waar je mee bezig bent lijkt mij en geen onnodige risico's nemen als je paard niet fit is ofzo. Moet natuurlijk bij elk onderdeel maar vooral bij crossen.
Vind alleen je vraagstelling in de pol nu vaag, je hebt een keuze en daar moet een ja/ nee antwoord op volgen
Ik vind SGW geen dierenbeulerij, of in ieder geval niet meer dan andere takken van de paardensport. Het is ook een discipline waar jij en je paard lol in moeten hebben. Er zijn inderdaad risico's aan verbonden, maar is dat niet bij alles. Als jij zorgt dat je weet waar jouw grenzen en die van jouw paard liggen, dan zou ik niet weten waarom SGW niet gewoon een tak van de paardensport is waar je even veel lol aan kunt beleven, dan aan al die andere dingen.
Je poll klopt niet helemaal, er staat: SGW diervriendelijke sport of dierenbeulerij? antw1 = ja antw 2 = nee
Je moet het duidelijker maken door als antwoorden bv te maken; ja diervriendelijk en nee dierenbeulen of door een duidelijke stelling te nemen. Zoals het er nu staat is het niet duidelijk wat er wordt bedoel met je de het ja en nee van de eerste 2 antwoorden.
Ik vind het geen dierenbeulerij maar zou het zelf nooit willen doen. Gewoon omdat de hindernissen vast zijn enzo. Maarja bij gewoon rijden in de bak kan er ook heel wat gebeuren maar toch...
Nou, Ik vind de sportgeen direnafbeulerij. Het is niet veel anders dan een springpacours. Maar, soms word het ook wel heeel gevaarlijk.. Zolang het paard het aankan, En niet te moeilijke dingen,en niet te hard gaan