Ik heb me toch om laten praten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Ik heb me toch om laten praten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 21:27

Er zijn zondag bij ons clubkampioenschappen op de club. eerst zou ik daar nog maar niet met Annebel aan mee doen, omdfat het de vorige keren, met een andere pony niet echt was bevallen. Maar Annebel lopt naar twee keer les al leuk mee.
Dus heel veel al zeggen, waarom doe je niet mee, maar ik wilde toch maar niet, maar ik heb me net toch om laten praten. En gelijk maar gebeld. En doe mee aan een b proefje, gewoon voor de lol om te kijken wat ze doed. Dus het wordt wat. Maar er doen er toch maar een stuk of 20 ruiters mee, dus zo druk is het ook niet.
Nou maar kijken wat het wordt. Haha!
Ik begin nu al zenuwachtig te worden. Maar iemand wil me al voorlezen thuis om te oefenen, zodat het toch nog een beetje wat wordt, hopen we Haha! .

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 18:24

lache en als je eerste word ga je dan starten of ben je al gestart
veel plezier he
en denk eraan je doet het voor je lol

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 20:07

Ja leuk joh! succes ermee...Enneh wel je best doen he?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-02 07:44

ik ben nog niet eerder gestart, ik heb haar nog maar een maand. Vandaar dat iuk eerst ookm niet mee wilde doen.
Ik heb gister nog ff een proefje geoefend, maar toen werd ze nogal heet. Dat kwam omdat ze eerst samen met een ander paard reed, en die is daarna de bak uitgegaan. Dus zij met galop, gelijk rengalop }> . En met uitstrekken hoefde ik ook niet extra aan te drijfen, maar alleen maar wat teugel geven, en daar ging ze. Maar ze zette ook op rechts haar kaken vast. Maar dat doed ze op de club nooit, en dan ziijn er nog meer pony´s. Dus ik heb nog hoop Haha! . En ik doe toch eigenlijk maar voor de gijn mee.
Het is wel jammer dat ik niet mee kan doen met springen, want dat kan ze super. Maar ze heeft nog maar twee keer eerder gesprongen ofzo, dus dat vonden we nog veel te vroeg.
Maar ik zal wel zeggen hoe het is gegaan }> .