Verrassing op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Verrassing op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 20:28

Als ik naar stal ga kan ik vanaf een bepaald kruispunt de paarden al zien lopen en op het erf kijken.
Dus zo zag ik vandaag dat er een gele kraan op het erf stond, rustig wachtend voor het stoplicht dacht ik dat hij de mesthoop aan het weghalen was en dat hij nog wel even een boomstronk kon verwijderen zodat daar de nieuwe boxen kunnen komen.

Na 10 minuten kom ik op stal aan en wat zie ik: Zijn ze de bak aan het vergroten.
Ik geloofde mijn ogen niet!
Bij mijn vorige stal werd al 3 jaar geschreeuwd dat we een nieuwe bak zouden krijgen en nu werd dit ook geschreeuwd op mijn huidige stal vanaf vorig jaar september.
Ik geloofde dus al niet meer in al die beloftes van stalhouders.
Maar laat het dan nu toch gebeuren.

Nu maar Hopen dat wodan snel een box krijgt, ze wacht al ruim een jaar.
Maar ze heeft mijn wachttijd nog niet ingehaald, namelijk 1,5 jaar op mijn vorige stal. }>

Nee alle gekkigheid op een rijtje, er zijn er meer die wachten en ik weet precies wat ze voelen het is niet leuk om steeds aan het lijntje gehouden te worden. Boos!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 11:30

ja wat jij zag en dacht dacht ik ook. alleen die gele kraan kon niet bij ons staan,maar bij de buren. Eenmaal op stal ja hoor toch een bak vergroting.
Toen de stal eigenaar eraan kwam heb ik eerst maar even met hem gesproken,want hij had ergens aan het eind v/d winter al gezegd eerst komen de boxen en daarna de bak vergroting. De bak is dan nu gelukkig vergroot,maar ik heb nog steeds geen box. Wel hebben we veel mensen gebeld,maar steeds waren de boxen al verkocht.
Gisteren vertelde iemand van stal me dat ik wel flink meer zal moeten betalen voor een box. Op zich is dat geen probleem,maar om een 1 jarige nou in een luxe box te zetten vond ik een beetje ver gaan. Nou heb ik dan ook overlegd dat als er meer dan 25 gulden boven op m'n huidige stalgeld komt wil ik in een kleine box van 2x2. Voor deze winter past hij daar makkelijk in,maar daarna..... geen idee hoe groot wodan volgend jaar is. en het volgende probleem is ook dat die box waar ik wodan dan v/d winter in wil hebben eigenlijk al bezet is door iemand die het paard v/d boer huurt die moet er nu waarschijnlijk uit,maar dat mag hij met haar uitzoeken.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:09

De bak vergroot??? Jemig, dat was hij vijf jaar geleden al van plan. Ik had nooit verwacht dat het uiteindelijk ook echt zou gebeuren! Fijn hoor! Dat aan het lijntje houden klinkt ook bekend....

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 21:29

moet je bij ons op stal es kijken daar wordt dus echt nix uitgevoerd he....