Meeting met Sanderijn en Tinkerbell!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

IngridM

Meeting met Sanderijn en Tinkerbell!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 20:35

Vandaag ging ik kennismaken met Sanderijn en Tinkerbell, nu staat ze lekker dichtbij Haha!
Ik herkende haar al van verre Haha!
We stonden gelijk gezellig te babbelen en ik heb kennis gemaakt met Tinkerbell, het is een schatje Lovers echt waar.
Ze vond mij ook wel lief, want ze kreeg een snoepje en ik had appels, peen en brood bij me.......dan is het al gauw goed he.....

Toen gingen we lekker een ritje maken door de Bernisse.
Ik heb ook nog even op z'n "jan-boeren-fluitjes"geprobeerd Tinker door de bernisse te leiden, maar dat was niet zo geslaagd....... Haha!
Er kwam een bocht aan, en ik vroeg nog, hoe kom ik door die bocht???
Zegt Sanderijn: "dat voel je vanzelf wel aan".........................NOT ahhaha
Toen belandde we in het gras.
Ze had me lekker te pakken die tinker, want ze ging gewoon lekker stilstaan.......

Nou toen weer op weg naar de stal en daarna ben ik nog even m'n geboortedorp Zuidland wezen bekijken met Sanderijn, ik was er 12 jaar niet geweest, maar heb er toch 17 jaar gewoond.
was erg beladen toch op een of andere manier voor me, maar wel leuk.....

Sanderijn; ik heb een fantastische middag gehad!!!!!!!!!!!!!!

Foto's hier te zien:

[ITP] Meeting met Sanderijn en Tinkerbell!!!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 21:01

ja ingrid ik vond het ook ontzettend leuk je nu eens te ontmoeten!en gezellige meid dat je bent!ik kon lekker uren tegen je aan kletsen Haha!

sochtend was de smid nog geweest om achter nieuwe ijzertjes onder te brengen en daardoor konden we zo'n heerlijk ritje maken,en we waren net op tijd terug want ik had haar nog niet uitgespannen of de wolken lieten een zee van water op ons los!
voordat ingrid kwam was ik lekker met tink aan het tutten,had dr hoefjes verzorgt en dr staart uitgeplozen en een mooie vlecht gemaakt,lekker geborsteld en haar hoofdje mooi gemaakt.nou oke dat doe ik allemaal elke dag maar vandaag was ik al vanaf 10 uur op stal dus tot half 2 heb ik lekker van alles met haar gedaan.ze werd ook erg verwend al door meiden van de manege die dr allemaal appels en wortels gaven.en daar na ingrid ook nog,tinkie heeft een lekker snoep dagje gehad!

ingrid vond dat ik zo'n mooie vlecht had gemaakt,dus ik zeg:ik wil mirage wel vlechten voor je wedstrijd,en dus mag ik zondag mee als groom Haha! en dat vind ik weer helemaal te gek want daar ben ik dol op:groomen op wedstrijden!leuk hoor

ow en natuurlijk hebben we ook maddox nog even gezien,was het wel vanaf de dijk want meneer stond heerlijk te grazen in de wei en tja ik riep hem nog maar een ander paard keek op... Schijnheilig

onderweg hadden we ook nog een puppy die gezellig wilde spelen met tink,ik ging rustig stilstaan,die puppy erop af maar steeds 2 meter ervoor bedacht hij zich,was toch wel eng zo'n pony Haha!

toen ingrid naar huis was kwam gauw daarna mau thuis en ik heb echt ronduit zitten kletsen over ingrid en onze dag,vond het echt zo'n geweldige dag dat ik maar door bleef kakelen!hihi,maar ingrid,je bent een top meid hoor!

soms is het beter om te zwijgen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie