supertinker :)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

akerna

supertinker :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 18:30

vandaag zou ik met een stalgenootje meegaan op haar wagen. en zij zou mij weer helpen met quinto. vandaag hebben we voor het eerst een schofttuigje opgelegd en een tuighoofdstel.
quin heeft weleens een longeersingel omgehad en een gewoon hoofdstel en dat intereseert hem eigenlijk helemaal niet.

vandaag was de bedoeling om aan de lange lijnen te laten lopen.
goed ik quin laten snuffelen aan het schofttuig en toen omgedaan. hoofdstel om (oei die oogkleppen zijn wel een beetje eng om om te krijgen Haha! )leidsels eraan en tineeke erachter. ik liep naast quin en had hem vast aan een touw. zo hebben we een paar rondjes in de bak gelopen en quin een beetje gestuurd. hij vond het best we spannend voor de eerste keer. en zocht nog aardig steun aan mij. we zijn nog geen 10 minuten in de bak geweest. de laaste bocht die hij maakte deed ie echt heel goed.
ik ben best wel trots op hem.
omdat hij nog maar net een paar maanden 2 is, wil ik nog niks overhaasten. doe gewoon lekker rustig aan met hem enzo.
hij is nog volop in de groei dus.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie