Aaaah, Guinness wisselt haar tandjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Aaaah, Guinness wisselt haar tandjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 17:53

Zaterdag heb ik Guinness weer bij mijn vriendin weggehaald, ze had daar 2 weken met haar andere paarden in de wei gestaan, toen wij op vakantie waren. Guinness had het daar erg naar de zin gehad met de andere paarden, dus het was even wennen voor haar om bij mij thuis weer helemaal alleen te staan. Ze was deze week dan ook behoorlijk chagerijnig Boos! , maar ws meer door tandpijn dan door heimwee, want woensdag avond vind mijn vriend ineens een kiesdop van haar in de voerbak. Daarna wilde ze wel weer geknuffeld worden, maar ik denk dat er nog eentje los zit, want ze is nu alweer chagerijnig en af en toe trekt ze een beetje rare bekken. Hopelijk zijn ze er snel uit, want ik heb toch liever mijn knuffelpaardje terug Scheve mond

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 18:05

ik heb ook zo'n kiesje van tinkie gevonden in de voerbak laatst,leuk is dat he?ik heb ook een snijtandje van haar,die moest de dierenarts eruit halen toen ze slecht at,die wil ik nog eens in een gouden hanger voor aan mijn ketting!

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 18:22

Was Tinkerbell er toen ook zo chagerijnig van of zou het bij Guinness toch de overgang zijn van weer alleen staan ???

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 18:37

tja tinkerbell is een geval apart Haha!
normaal is ze dus altijd sjachie en als ze erg lief en timide doet dán is er wat aan de hand,en in dit geval was ze dus een weekje slecht aan het eten en erg aanhankelijk,dus ik zou het niet kunnen zeggen of ze van wisselen sjacherijnig worden,tis natuurlijk ook nog het alleen staan erbij genomen dat het een drastisch verschil is voor guin en tja dan kan je niet zeggen of het nu van het ene of van het andere komt.mocht ze erg slecht gaan eten dan zou ik de da er nog even naar laten kijken

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 18:53

Eten doet ze prima, ze trekt alleen af en toe een rare bek alsof er wat in haar holle kies zit (letterlijk, haha Haha! )