Je gaat naar de Ruitershop en je neemt mee...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:13

Ik ben vorige week nog wezen shopen bij divoos.
Ik ging voor rijlaarzen en ik kwam terug met:
-Rijlaarzen Haha!
-Plastron + speld Haha!
-dressuurzadel Haha!
-vanilie snoepjes Haha!
-en equishine Haha!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:55

Ik kom altijd met een nieuw dekje thuis! Ik heb me toch ook een verzameling opgebouwd! Slaat eigenlijk nergens op maarja!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 22:35

ik ben vrijdag nog bj Divoza geweest. Ik had waardenbonnen Haha! (altijd handig! hihi) ik ging dus even kijken naar een winter en zomerdeken. Tja, ik kwam thuis met:
- zomerdeken
- bordeaux bandages
- bordeaux dekje (eigenlijk had ik al 9 dekjes)
- ontklittingsspray
- coolinggel
- beenreflectoren
- sporenbeschermers
- NervControle

en heb eigenlijk al gedacht dat ik een keer naar de plaatselijke ruiterwinkel moet, want heb nog een nieuwe rijbroek nodig, een winterjas, staldeken, wedstrijdblouse, zwarte handschoenen, ...

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:28

Mij overkomt dat ook nooit......... }> Ik ging voor een singel en kwam weer met een tas vol rommel thuis het blijft moelijk om al dat mooie spul te laten liggen. Vork

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 09:46

Mayo"]
[quote="Jasmijn schreef:
2 flessen equistar Verward Wat ben je van plan? Ik doe eeuwen met dat spul, maar moet ook toegeven dat ik het alleen voor een wedstrijd gebruik Bloos


Aanbieding: 2 halen, 1 betalen Haha!
[/quote]

Idd, feestweek bij de Ruitershop in Harmelen hè Mayo? Ik heb ook meteen twee flessen van dat spul meegenomen. Ret hoeft niet te glimmen (doet-ie van zichzelf al) maar als staart-antiklit werkt het fantastisch. Voor 10 euro neem ik er graag twee mee!

De verdere score viel mee hoor: een pot Cool Legs van Leovet (voor na de wedstrijd van zaterdag) en zo'n badstof gevalletje voor onder de kinriem. Oh ja, en een emmer van die vanillesnoepjes die blijven drijven. Had nog graag een extra vliegennetje-met-oren meegenomen, maar die dingen waren schreeuwend duur...

En ik heb nog wel veel meer leuks gezien, maar er moet toch iets te wensen overblijven! Lachen

Nilson
Berichten: 34
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:48

Herkenbaar ja! Ik wilde 2 weken terug alleen een wormenkuur en mokzalf, maar behalve dat ik kwam ik terug met een prachtige zweetdeken, 2 shabrakken van eskadron met bandages erbij (uiteraard Haha! ) en een ontzettend mooi lederen halster van Kieffer, lichtgrijs, een soort van suede spul. Maar dat kost wel een paar centjes!

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 10:51

en gisteren bij de menwedstrijden in Deurne eindelijk dat chique bruin leren halster gevonden dat ik al zo lang zocht. Past mooi bij mijn nieuwe hoofdstel, nu nog een bijbehorende hengstenketting (bruin leer, messing). En dat springzadel dus!

Dennis

Berichten: 31486
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 11:00

Mayo"]
[quote="Jasmijn schreef:
2 flessen equistar Verward Wat ben je van plan? Ik doe eeuwen met dat spul, maar moet ook toegeven dat ik het alleen voor een wedstrijd gebruik Bloos


Aanbieding: 2 halen, 1 betalen Haha!
[/quote]
Die winkel wil ik ook. Den drinkt dat spul bijna. Moet ik er wel bij zeggen dan ik het gebruik om een giga bos manen en een turbo dikke staart klit vrij te houden. Binnen 1 maand is het weer op bij mij.

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:27

Oh, heel fout dat soort bezoekjes. Ga ik met een vriendin mee omdat zij wat moet hebben, kom ik terug met een nieuwe rijbroek. Verward En zij met niets. Ook als ik voor mezelf ga, al is het maar voor een klein dingetje, dan kan ik met met moeite inhouden. Tis maar goed dat ik geen eigen paard heb, dan zou ik heel close worden met de bankmanager vrees ik.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:38

Binnen kort mijn leren rij laarsen om te laten oprekken, ze passen dus echt niet meer........
en veel geld of mijn pin pas uiteraard..

Mon-nikky

JeslyWhis

Berichten: 16
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:03

Ging van de week ook ff langs om vliegenspray te halen, kwam terug met een nieuwe blauw groen geruite waterdichte winterdeken, een groene zomerdeken met bordeux rode biezen (Ja, was in de aanbieding...wat moet je dan?), nieuwe peesbeschermers en nieuwe strijklapjes.... en die vliegenspray???

DIE BEN IK VERGETENNNNNNNNNNN! ARGGGGGGG! Verward

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 19:37

pojack schreef:
Ik ben vorige week nog wezen shopen bij divoos.
Ik ging voor rijlaarzen en ik kwam terug met:
-Rijlaarzen Haha!
-Plastron + speld Haha!
-dressuurzadel Haha!
-vanilie snoepjes Haha!
-en equishine Haha!


wow, geld over? Haha!

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 16:36

Hmmm, het viel mee... Alleen een nieuwe witte rijbroek en geruite sokken (deze keer in de kleuren olijf/beige/donkerblauw, errug mooi!) Nog even gesnuffeld bij de jasjes, maar toch maar een tweedehands gekocht. En de hoofdstellen waren ook weer leuk, en de dekjes (vorige week nog een gekocht, dus tja...) peesbeschermers.

Maar helaas ben ik op het moment aardig blut Verdrietig

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 09:23

Ik neem mee: Me moeder.
en me moeder neemt mee haar PinPas en geld.Haha!

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 09:27

Ben laatst langs geweest bij Divoza kwam voor handschoentjes.
Maar ik nam mee:
- 2 paar handschoentjes
- Een bodywarmer van BR
- Een bodywarmer van Pikeur
- 2 zak snoepjes vanille/banaan
- Rijlaarzen mt 38 Haha! ( petrie )
- Shabrakje van Eskadron
- En als laatst Baby-blauwe Bandages!

Alleen met de laarzen kon ik niet goed samen werken dus die heb ik terug gebracht!

Groetjes Eempie

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 09:48

marleentjevb schreef:
als ik daar loop, zit ik dus altijd in geld nood, dan zie ik dit en dat, erg vervelend maar alles is zo leuk!
]


dat heb ik ook altijd, ik heb een baby blauwe deken voor mys van de week gekocht, maar ik zag ook een mooie ijsblauwe deken, en een mooi zadeldekje (nog niet eens echt nodig maar ach). MAAR ik heb alleen de winkel verlaten met de zweetdeken en een zweep Party!! vond het toch wel goed van me zelf!

maar volgende maand is die ijsblauwe deken en dat sjabrak voor mij Haha! Haha! (als ik niet in geldnood zit Lachen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 22:35

Ik sjop altijd in de baas zn tijd Lachen
T laatste waar ik mezelf blij mee heb gemaakt is een Kieffer halster van 10 euro Lachen

Woestein

Berichten: 2847
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 01:21

Koop altijd wat kan me ook nooit inhouden.....
Vandaar dat in een giga verzameling heb van hoofdstellen, borstels, halsters en bijbehorende touwen en noem maar op.

en dat voor maar 1 paard.....

Maar kom ook wel eens thuis met spullen dat ik de volgende dag denk.....had ik dat nou echt nodig?????....
......had beter dat geld opzij kunnen leggen voor iets groters!!

Achja paardenmensen en ruitersportzaken altijd prijs voor de ruitersportzaak

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 11:05

Vorige week donderdag een Kieffer hoofdstel, een bit, nog wat borstels. Zaterdag een schabrak,uiteraard babyblauw staat stoer bij mijn Fjordje!!, leerolie, liksteen, liksteenhouder, nog wat borstels.

Ik heb eigenlijk nog nodig een nieuwe rijbroek(gelukkig niet zo'n dure smaak), laarzenspanners, teer, ander bit en zo kan ik nog wel even door gaan!!!

Ik neem dus wel mijn pinpas mee of mijn vriend.......

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 11:09

En ik ging afgelopen zaterdag naar van Rijs in Zevenhuizen. Kwam terug met een mooie fleece halsdeken (echter te klein dus moet geruild worden), een bodywarmer voor mijzelf, wasmiddel voor de schapenvacht spullen van Pablo en eqvalan. Voldoende weer, gelukkig had ik 10 bonnen, dus 10% korting op het totaal van die bonnen en een tegoedbon.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 14:16

Ik neem iig mijn zus of moeder mee want anders kom ik er niet. En ja, een pinpas is ook wel makkelijk

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 19:23

Tsja en dan ga je weer naar een beurs voor een bitje, hebben ze niet, dus dan neem je maar een winterdeken en een bodywarmer mee Haha! *oeps*

Raja

Berichten: 7160
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 10:21

Ik ging laatst voor een nieuw hoofstel, heb er gelijk maar een badstof deken en springschoenen bij gedaan... Haha!
Ik kan echt helemaal niks laten liggen in een ruitersportzaak...
Kom altijd met 10 keer zoveel en 10 keer zo arm thuis als de bedoeling was...

batje

Berichten: 10563
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 10:32

JoT schreef:
Oh, heel fout dat soort bezoekjes. Ga ik met een vriendin mee omdat zij wat moet hebben, kom ik terug met een nieuwe rijbroek. Verward En zij met niets. Ook als ik voor mezelf ga, al is het maar voor een klein dingetje, dan kan ik met met moeite inhouden.

Heel herkenbaar.. vriendin van me had rijschoenen nodig. Niet geslaagd, maar batje had wel weer een heel mooie rijbroek! Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 10:33

Ik had het vorige week omgekeerd: We waren op de American in augsburg en ik wilde eigenlijk wel graag een babyblauw halster met strik voor Dikke kopen en een donkerblauwe voor Beer.
De volgende dag was ik op een verjaardag uitgenodigd, bij iemand die een zwarte merrie heeft. Uiteindelijk heb ik voor haar paard wel zo´n babyblauw set gekocht (Staat éwéldig mooi Kwijl !!) en voor de mijne niets. Ik had er achteraf zo´n spijt van Verdrietig ! Gelukkig is er over 2 weken de paarden beurs in Nürnberg, daar ga ik dan alsnog maar een babyblauw en donkerblauw stelletje halen Knipoog ! (Eigenlijk wilde ik daar helemaal niet heen, de beurs is niet zo groot en eigenlijk altijd hetzelfde Scheve mond !)