23 november Ruiterbewijs te vlaardingen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marfiek

23 november Ruiterbewijs te vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 12:56

jaja.. ik kreeg vandaag me aanmeldings formulier binnen Lachen het is dus op Die Flardingha ruiters, staat iemand daar?
of nog leuker is.. doet iemand ook aan het ruiterbewijs mee op die dag?
heeft iemand nog tips voor me??

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

RealMaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 18:27

Hoihoi! Ik heb daar gereden (2 of 3 maandjes geleden, gewoon manegeles) en een klasgenootje van me heeft daar ook d'r ruiterbewijs gehaald geloof ik. Zal het eens vragen voor je.... Lachen

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 21:20

ja als je dat zou willen doen.. heel graag misschien heeft ze nog wel handige tips of dingetjes waar ik op moet letten ofzo Knipoog
hoe was de manege daar?
zou je haar willen vragen wat ze precies allemaal moest doen? misschien kun je het me pben??

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie