eerste keer isabelle exel gedaan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

eerste keer isabelle exel gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 12:23

Nou gisteren was het zover. Isabelle mocht ze uit de wei halen. Ging goed tot het hek Haha! . Ze hield Exel erg kort en die snapte dus niet wat ze bedoelde plus dat ze niet de ruimte had op Sym mee te loodsen, maar goed ik hielp even en ze begreep meteen wat ik bedoelde.

Zij begon met Exel poetsen ik deed sym. Dat ging allemaal prima Haha! .
Op zadelen was wel leuk, want ze vroeg me met een niets begrijpend gezicht of dit niet de verkeerde singel was, want die kon nooit passen Haha! Dressuur singel bij een dressuur zadel Haha! Haha!
Dat was wel grappig, maar het werd haar al gauw duidelijk Haha! .
OPzadelen ging verder geweldig.

Hihi en toen het opstijgen (ik zal niet in details treden hoor isabelle Haha! )
Laten we zeggen het ging niet zo makkelijk en de beugel moets wat langer voor haar Haha!

Eerst had ze wat moeite met Exel, want die wilde nergens langs. Typisch Exel, maar later verliep de stap zo goed dat ze ging draven. Nou daar had exel geen zin in dus bij elke mogelijkheid om te gaan stappen deed ze dat dus ook.
Na ongeveer 10 tot 15 min draafte Exel lekker af en toe nog wat uitwijken maar ging goed. Later deed ze dat zelfs niet meer en liep ze nettjes voorwaarts neerwaarts. Dat is toch wel een pluimpje voor Beide waart vond ik en degene die Exel kennen zullen het eens zijn met mij.
Sym spoot ondertussen heerlijk door de bak en sneet Exel af en toe lekker af Lovers
Ik heb nog wat met sym gespeelt. Zachtjes op haar afrennen en nou dan ging ze weer. Hup die staart in de lucht en showen en crossen.
En Isabelle maar rijden. Exel reageerde er helemaal niet op gelukkig, maar ik had niet aanders verwacht.
Later nog wat met symmie staaan knuffelen en Isabelle wat aanwijzingen gegeven.
Ik vond het super voor de eerste keer.
Naverzorgen ging ook goed en terug in de wei ging ook prima.
Vandaag mag ze het dus alleen doen. Ben benieuwd Haha!

Ze was gisteren zo aan 't stralen na het rijden. Zo blij en trots op Exel en zichzelf. Dat ik denk dat het wel goed komt Haha!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 14:25

hihi krijg ik net een telefoontje van haar dat er nieuwe koeien in de wei staan en dat de wei is afgezet met een trekker omdat de koeien het niet gewend zijn Haha! ahhhh nu kan ze, ze niet doen Huilen . hihi is ze wel zo lief om dan mijn zadel maar schoon te maken. was haar idee dus daar zeg ik geen nee op Haha!