Ik ben aangenomen in de groep!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DiamondCheckers

Ik ben aangenomen in de groep!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-02 22:25

Vandaag ben ik dan dus aangenomen in de groep van de paarden. We hebben drie babies die redelijk wild zijn en dat zijn er nog 3 paarden waar we nog niets mee gedaan hebben. Vandaag dus ben ik gewoon in de bak gaan staan zonder te bewegen of mijn ogen op hen te richten. En daar kwamen ze, me allemaal te begroeten. Het was de eerste keer dat de babies naar me toe kwamen en me begroette. Wat een ongelooflijk gevoel is dat om erbij te horen!! Haha! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

lady353

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 10:06

wat leuk,het is toch maar afwachten of ze komen of niet

Faas

Re: Ik ben aangenomen in de groep!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 10:24

DiamondCheckers schreef:
Vandaag ben ik dan dus aangenomen in de groep van de paarden. We hebben drie babies die redelijk wild zijn en dat zijn er nog 3 paarden waar we nog niets mee gedaan hebben. Vandaag dus ben ik gewoon in de bak gaan staan zonder te bewegen of mijn ogen op hen te richten. En daar kwamen ze, me allemaal te begroeten. Het was de eerste keer dat de babies naar me toe kwamen en me begroette. Wat een ongelooflijk gevoel is dat om erbij te horen!! Haha! Knipoog

Jij noemt je paard ook je baby? Leuk, ik ook. Ben ik toch niet de enige gek die haar paard 'schaapje', 'kind' of 'baby' noemt Clown

'Paint' it 'Black'

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-02 13:55

hehe ja ik heb het ook..Ik noem Yus altijd "mijn kind" *LOL*

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie