Nieuwe ijzers bij eindelijk een goede smid, super!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Nieuwe ijzers bij eindelijk een goede smid, super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-02 16:36

Pascha heeft achter hele slechte hoeven, en we hebben al twee smeden gehad die het echt verpest hebben. Gisteren dus naar eindelijk wel een goede smid geweest. Nu heeft hij egg bars achter en de gaten (omdat hij 3 hoefzweren achter elkaar heeft gehad, en een losse wand heeft) zijn opgevuld met hennep in teer. Ziet er echt super uit!!
Ik was al bang dat hij nu wel weer een week slecht zou lopen, omdat dat anders ook altijd zo was. vandaag er heen gegaan,en ik haal hem uit de stal en er was niks aan de hand!! Heb zelfs gewoon gereden, terwijl dat bij die andere smeden dus echt nooit had gekund, hij was dan altijd wel 4 dagen kreupel!!!
Ik helemaal blij, en je kunt aan Pascha ook zien dat hij echt zoiets heeft van: gelukkig, eindelijk kan ik weer gewoon lopen. Lovers
Hij stond n.l. ook nog helemaal koehakkig. Nu staat hij al weer een stuk rechter erop.
Wat een onzin ook van die andere twee smeden, "ik kan er geen ijzer onder krijgen, die hoef is zo slecht, laat hem nog maar even zonder ijzers"
Nou, het is bewezen dat het dus wel kan. Gewoon een bewijs van onkunde van die andere smeden, ze wisten niet wat ze er mee aan moesten.
Nu maar hopen dat alles goed aangroeid, maar volgens de smid kwam het wel weer goed. JOEPIE, eindelijk weer eens geluk Pling na alle ellende Huilen