Paar uurtjes mennen + luchtbalon gezien.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

liberty

Paar uurtjes mennen + luchtbalon gezien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 21:15

Hallo luitjes!!

Vandaag om 18.00 uur op me gemakkie Magpie ingespannen en terug naar huis gereden (kar staat 100 meter verder in de schuur). Toen moest ik wachten op mijn opa en oma, want die wouden een ritje met Magpie. Toen ze er waren hebben we eerst een rondje gemaakt van 3kwartier. Oma heeft altijd gereden, maar vond het een ietsje pietsje eng Tong uitsteken Als de pony maar niks doet Knipoog Opa stond op een gegeven moment achter op de wagen, de mafferd Haha! . Ik draai terug de straat in, en hoor op een ineens een luchtbalon ergens, heel dicht in de buurt, stond ie achter ons op het veldje van de camping Haha! Opa en oma lopen er heen, en ik ondertussen op de weg Magpie keren. Opa staat te kijken en roept iedere keer IK WIL MEE!!!! En dat wel 15x, en daar riepen ze kom dan, kom dan. Maar giing ie toch maar niet! Ondertussen had die balon al een paar keer gebrand (of hoe noem je dat???) En Magpie schrok nie eens Haha! Haha! Echt leuk! Want ik stond er maar 20 meter vandaan. Was heel leuk om te zien hoe die opsteeg! Toen waren we weer terug en gingen me tante en haar kleinzoon ook mee, jeetje zeg, die was allemaal bang! Want vroeger heeft haar oom aardig wat dingen meegemaakt

Maar ja, het was heel leuk om eens met familie te rijden, gewoon een recreatieritje!

gr Linda

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 21:23

Klinkt leuk! Blij dat Magpie niet schrok van de luchtballon, kan je ook nog eens met der gaan vliegen! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 21:25

Buitenzorg schreef:
Klinkt leuk! Blij dat Magpie niet schrok van de luchtballon, kan je ook nog eens met der gaan vliegen! Haha!

hihih, vliegen heb ik nog nie gedaan met der, alleen als een raket over hindernissen heen gaan Tong uitsteken Haha!

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 22:13

Daar ga ik lekker overheen...Ik zag daarstraks tijdens het rijden 3 luchtballonnen, weliswaar niet van zo dichtbij. Als ik goed op mijn paard had gelet had ik ze eigenlijk helemaal niet kunnen zien Schijnheilig
Ik zie ze trouwens bijna elke week als we buiten rijden en de rest van de dagen dat ik er ben.

1 keer kwamen er een hele boel en die gingen bij ons over het dak en ze vlogen niet bepaald hoog dus mijn vader en buurman riepen ook het een en ander (wat weet ik ookniet precies meer).

Ik ben nog nooit in een luchtballon geweest. Een beetje hoogtevrees heb ik wel Lips are sealed

Groetjess van Jessica!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie