Misty's lymfeklieren zijn misschien kapot..Update!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Misty's lymfeklieren zijn misschien kapot..Update!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 19:39

Ik had laatst al verteld dat ik zo'n megabuitenrit had gemaakt (per ongeluk, we waren verdwaald) en dat Misty ineens rare plekken kreeg Frusty .http:// [url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=73478][VMR] Drukplekken?? advies nodig! [/url]
en http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=73066
Nu zijn we gister bij de da geweest, en hij had niet bepaald een leuke uitslag, of hoe noem je dat Verward ?
Misty zijn lymfeklieren zijn door de rit of verstopt geraakt (in het beste geval) en in het ergste geval zijn ze voorgoed afgestorven, wat volgens de da niet veel goeds meer betekend Huilen .
We hebben zalf gekregen en moeten het goed koelen.
iK baal er zo enorm van! Het is gewoon mijn schuld Verdrietig ! Straks houd hij altijd pijn zal hebben, en ik er nooit meer op kan rijden!(hij had er volgens de da overigens geen pijn aan)
Ik voel me zo K.lote nou !
Vanmorgen waren de bulten wel al kleiner, wat schijnbaar een goed teken is, maar ik ben zo bang dat het mis gaat! Mijn schatje Lovers !

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt!

Groetjes iris
Laatst bijgewerkt door Destinietje op 06-09-02 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 19:44

jee wat erg, maar het is niet jou schuld. je was verdwaald ach iedereen maakt toch wel eens een wat lange rit. nee je moet je zelf niet de schuld geven hoor.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 19:49

Ja, maar ik vind dat ik eerder naar mijn zadel had moeten laten kijken:(

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:43

Ah jezus wat erg zeg! Het komt vast allemaal wel goed, en anders moet ik maar weer een keertje langs komen om er een wonder kusje op te geven. Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 21:44

Doorrijden met een zadel dat niet past (als je weet dat het niet helemaal past, anders kun je er ook niet aan doen) is inderdaad niet zo fijn. Ik hoop dat je ervan geleerd hebt. Ik hoop ook dat je pony er niets blijvends aan overhoudt...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-02 09:02

Jeetje wat rot voor je pony zeg!
Maar vooral niet jezelf de schuld blijven geven, het is in elk geval fijn om te weten dat je voortaan zelf goed 'dit soort plekken kunt herkennen' voor het geval je pony het weer krijgt (hopelijk niet dus).

Ga hem maar lekker veel knuffelen en bijv. in de berm laten grazen (lekker gras mmm)... beetje verwennen en aandacht geven doet goed! Lachen
Je pony knapt vast snel op, en dan komt het gauw weer in orde!

Veel sterkte en niet gelijk het ergste denken hoor.
Die zalf doet goed zijn werk, daar hopen we gewoon op! Lachen

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 17:01

Even een update, de plekken zijn bijna weg Lovers ! De da vind het goed vooruit gaan! Overigens heeft hij even iemand naar het zadel laten kijken, maar waarschijnlijk lag dat toch goed Verward