Naam van je paard op je ruitersportartikelen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Naam van je paard op je ruitersportartikelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 23:39

Wie heeft hier de naam van z'n paard op 'n shabrak, deken of wat dan ook staan? Is het niet irritant dat mensen dan bijv. je paard gaan roepen ofzo?

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:46

Naam van paard (of meestal zelfs m'n eigen naam) staat alleen op dingen die nog wel eens 'geleend' worden, functioneel dus. Verder vind ik het geen gezicht, hoog penny gehalte.

Nulla tenaci invia est via

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:54

Margreet schreef:
Naam van paard (of meestal zelfs m'n eigen naam) staat alleen op dingen die nog wel eens 'geleend' worden, functioneel dus. Verder vind ik het geen gezicht, hoog penny gehalte.


*LOL* Ik voel me helemaal vereerd, wordt dus als penny-meisje bekeken terwijl ik niet eens meer zou weten hoe de penny er inmiddels uitziet, nou ja denkt iedereen tenminste nog dat ik onder de 18 ben *LOL*

Ik heb lekker 2 shabrakken met Nappie ( Napoleon) zijn naam erop, 1 in sportieve letters geborduurd op een lichtblauw shabrak en 1 met sierletters geborduurd op een camel kleurig shabrak, helemaal te gek en tot noch toe alleen maar hele leuke en positieve reacties Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:58

Ik vind het verschrikkelijk, heb nog een oude wollen deken van 10 jaar terug waar de naam van 1 van de friezen op staat verder op niets.

Ik heb wel achter op mijn zadel een koperen plaatje met mijn eigen naam, is het zadel wat ik altijd gebruik voor zadelmak maken e.d.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 00:05

Ik met Nappes in Penny-style Haha! ik geloof dat we hier net stonden te wachten op een enorme vrachtwagens en dat Nappes erg graag wilde "rennen" Frusty

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 00:06

Het Eskadronhalster wat ik cadeau gekregen heb, daar heb ik de naam van mijn paard in gezet aan de binnenkant van de neusriem met merkstift, het zal me toch niet gebeuren dat die gejat wordt hoor.
Verder staat er nergens een naam op.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 00:10

Lovely schreef:
Het Eskadronhalster wat ik cadeau gekregen heb, daar heb ik de naam van mijn paard in gezet aan de binnenkant van de neusriem met merkstift, het zal me toch niet gebeuren dat die gejat wordt hoor.
Verder staat er nergens een naam op.


Ik bedoelde het gewoon voor de sier Haha! 'n Logo ofzo lijkt me nog wel leuk, maar 'n naam lijkt me toch niet zo leuk. Wel leuk hoor die sierlijke letters, maar dan iets van: 'Dekhengst' erop ofzo, whahahahaha Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 00:13

Binnenkort waarschijnlijk een sjabrak en deken met het logo van een 'sponsor' dat is wel weer geinig. Maar een naam, brrrrr. Echt alleen als het functioneel is.

Nulla tenaci invia est via

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 01:46

Nee, ik ook niet hoor. Ik heb in Bud's halsters wel zijn naam staan, maar heel erg klein, zodat ze weten dat hij van mij is...het zal mij ook niet gebeuren dat-ie gejat wordt!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:50

Ik heb nergens haar naam op staan. Wel van mn sponsor op mijn springdekje maar dat is toch wel anders. Haha!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:09

Ben dus ook een pennymeisje *grin* IK heb voor Pablo en Raimaer ieder een chique wedstrijddekje voor het springen (lichtbruin met bruin/gouden rand) waarop hun namen staan.

Is trouwens heel handig op wedstrijden waar andere bokkers komen (he runningkawa, wjerdo, pleasure en wenda!)

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:41

Op Isabeau der zweetdeken staat aan de ene kant haar naam en op de andere kant de naam van ons men team.

Zo zijn we makkelijk te herkennen Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:55

Ik heb het dus niet, heb een tweedehands witte sjabrak voor wedstrijden (nou ja, nieuw overgenomen) met rood-wit-blauw randje (erg mooi) en ik heb een Rabobankdekje waarvan ik de lusjes omgezet heb.

Die kwpn-dekjes vind ik nog wel mooi. En soms vind ik het ook mooi als de naam van het paard erop staat.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:15

ik heb 1 dekje met duco erop, die heb ik gekregen van iemand voor mn verjaardag, soms vind ik het wel hoor.
maar op een wit dekje vind ik het echt niet mooi, die moet gewoon wit zijn!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 10:19

Ik denk dat ik er iets van 'n hoefijzertje ofzo op laat strijken/borduren ofzo.

Hebben jullie geen 'last' van mensen die de naam van je paard gaan roepen ofzo?

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:20

Dennis heeft een zweetdeken met z'n naam en een sjabrakje. Ik vind het meestal wel sjiek staan. Ik wil nog een zweetdeken met iets van: NMPRS-hengstenkeuring Dagkampioen 2002 basis kleine maat ofzo. Dat heeft wel wat vind ik.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:22

nee dat gelukkig niet, maar zo heet ie toch ook? dus dan is het toch logisch als z hem zo noemen?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:54

voorheen had ik inderdaad dekjes met haar naam..
nu zal ik het niet zo snel meer doen, maar toch vind ik er niks mis mee Lachen

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 11:26

ducotjuh schreef:
nee dat gelukkig niet, maar zo heet ie toch ook? dus dan is het toch logisch als z hem zo noemen?


Maar niet als je met je paard bezig bent en ze gaan voor de gein z'n naam roepen en hij reageert daarop Scheve mond

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 11:37

Kais"]
[quote="ducotjuh schreef:
nee dat gelukkig niet, maar zo heet ie toch ook? dus dan is het toch logisch als z hem zo noemen?


Maar niet als je met je paard bezig bent en ze gaan voor de gein z'n naam roepen en hij reageert daarop Scheve mond
[/quote]

a) dat heb ik nog niet meegemaakt
b) als ik aan het rijden ben, heeft mijn paard zijn aandacht bij mij (als het goed is Haha! ) en reageert hij heus niet op een onbekende stem die zijn gebruikt. Als dat wel gebeurt moet je je afvragen of je losrijden wel goed verloopt.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 11:41

hon heeft deken met naam, en shabrak met naam, jamey heeft ook shabrak met naam

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 11:46

Ik vind dat altijd wel leuk, met een naam erop. Ik heb het zelf verder niet, alleen de naam van de sponsor op dekens, dekjes en bodywarmer

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:47

ik heb twee zadeldekken met op "twee" kanten haar naam geborduurd. waarom? omdat ik dat gewoon mooi vind staan en iedereen mag weten hoe ze heet. af en toe lezen mensen die ik tegenkom in het voorbij gaan haar naam op, maar heb dat nooit als vervelend ervaren, alleen maar trots omdat ik op haar zit Pling .

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 12:52

Ik heb 1 shabrakje met Pinky erop. Ik wil er nog 1.
Een deken misschien ook nog ooit maar dat boeit me niet zo opzich.
Ik vind het leuk staan, of het nou penny achtig?! is of niet.
Ik heb btw ook een armbandje met Pinky's naam op zo'n plaatje.
Ach, ik ben er nou eenmaal trots op dattie van mij is!
Who cares?

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 13:00

Mijn oudste dochter wil dat graag, haar naam aan de ene kant, naam van pony aan de andere kant. Ze is al druk aan het sparen Knipoog

Voor mij hoeft het niet maar ik stoor me er ook niet aan als anderen het doen. Ik heb er eigenlijk ook nooit bij stilgestaan. De een wil een blauwe dekje, de ander een rood, de een wil een naam, de ander niet. Zo heeft iedereen zijn eigen smaak en dat is maar goed ook anders zou het wel erg saai worden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3lsk3, Annash, Bretsa, dierenfan, Jadero, JudithO, MDWStables, paardje2013, Pova, robbie88 en 62 bezoekers