't leek wel een beetje op 'The Horsewhisperer'...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

't leek wel een beetje op 'The Horsewhisperer'...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 19:45

Wat'k vandaag nou weer heb meegemaakt! Kwam ik bij de man op zijn bedrijf waar 2 van mijn verzorgpaarden (twee schatten van een Friezen) staan, omdat die kerel sinds pas wat aan het handelen is geslagen en er nou een arabiertje heb staan die beweging moet krijgen (zorg ik dus deels voor), wil ik da arabiertje in de buitenbak laten, zie ik opeens de pas aangekochte 2,5 jarige KWPNmerrie in de voerton van de wei liggen!
(die voertonnen zijn best wel groot, dr zou een paard zijlings in kunnen liggen, maar 2 ijzeren staven in die ton moeten dat dus belemmeren). Was die merrie dus per ongeluk in de voerton terecht gekomen en was zo aan het worstelen geweest dat ze helemaal vast lag door die ijzeren staven die dr in zitten. Toen kon ze er dus zelf niet meer uit. Nou, ikke om hulp bellen. Toen hebben we met het lodertje de bak een beetje omgekieperd, zodat de rand gelijk was met de grond en toen kon de merrie er gelukkig zo uit. Maar nou lag heel dr huid valk onder dr elleboog en onder dr borst open. Da hing er net zo aan als bij The Horsewhisperer, maar dan minder erg natuurlijk.

Nou binnen een half uurtje was de veearts er en na wat hechtingen (ik mocht helpen Haha! echt stoer, dit is echt mijn beroep!!!) zag het er weer enigszins normaal uit. Eindgoed al goed dus, nu maar hopen dat de wond mooi heelt en goed schoon blijft, maar dat zal wel hoor.
De baas van de paardjes heeft in ieder geval zijn lesje geleerd en maybe luistert hij nu ook eindelijk naar me over het feit dat de prikkeldraad nodig vervangen moet worden door stroomdraad in ALLE weides.

Ben ik toch nog een beetje superpatricia Haha! Knipoog

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-02 20:08

gellukkig is het goed afgelopen (superpatricia Haha! )