klis zwaar gewond....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hisseklis

klis zwaar gewond....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 19:46

Dacht ik vanmiddag ff lekker naar de manege te gaan....

Een meisje van de manege kwam naar me toe, Karishma zat met haar achterbeen te trappen en ze stond er niet op. Nou heeft ze een poos geleden een infectie aan haar achterbeen gehad, waar ze nog wel eens last van had. Dus ik loop naar haar stal en ik kijk naar binnen, echt, zoiets had ik nog nooit gezien...

Haar linkerachterhoef zat ONDER het bloed, het druppelde er gewoon uit. Het zag er ZO eng uit. Snel riep ik dat ze iemand moesten halen, het was gewoon niet normaal hoe het bloedde. Ze werd uit de stal gehaald en ernaar gekeken. Ondertussen bloedde het maar door...

Er zat een schaafwond op haar been en in haar kootholte en gedeeltelijk aan de zijkant een hele diepe snijwond. Je kon het bot gewoon zien...
Gelijk werd er een dierenarts gehaald. Ik moest naar huis, ik kon niet blijven, toen ik drie uur later belde, werd me verteld dat ze naar een kliniek is om foto's en verdere beschadigingen vast te stellen. Ik ben zo bang dat het niet goed afloopt, stel dat ze niet meer helemaal beter wordt, wat gebeurd er dan met haar? Ze is een manegepaard, en als die niet meer goed kunnen lopen moeten ze weg......

Ik weet het niet meer, arme Karishma Verdrietig

Patricia... Huilen

AmIgO

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:11

He nee toch? En je weet niet hoe dat komt?
Ik hoop dat ze er bovenop komt patricia.

Groetjes Suzanne

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:19

Wat erg voor je. Sterkte hoor, hoop ook dat ze er boven op komt.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:46

hey patries.. ze komt er wel weer bovenop hoor.. et is een sterk paardje en ze zullen daar ook alles doen om der beter te krijgen toch.. nouw zie je morgen.. doegggg sterkte en xxx soraya

---> ~I LOVE CHARLIE~ <---

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 15:35

hej dat heb ik ook van saskia gehoord heel veel strekte aan jou en aan klissie
xxxx elena
ps gelukkig heb je jazz nog toch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie