Yentl!! Expensive is los!!!... en hij KAN het wel!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Yentl!! Expensive is los!!!... en hij KAN het wel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 16:05

Gisteravond liep ik door de kas, brokken voor expensive pakken,expensive stond vast.. komt me moeder aangerend: "YENTL!!!!Expensive is los!!" Naja... ik erheen gelopen en ja hoor staat expensive helemaal los,geen halster meer om,lekker wat onkruid uit de afvalplaats te halen *LOL*

Hij heeft zich dus losgescheurd, had me moeder gezien maar mijn moeder kan het halster niet om doen Haha!:P Alleen mijn vader kan dat *LOL*
(en ik duh)

En vandaag samen met een vriendin(dustylovergirl16 op bokt) Expensive gereden en zij rijdt M met haar pony dus zij kon expensive heel netjes laten lopen Lovers Kwijl
maar ook weer frustrerend voor mijzelf ach ja..ik heb gwoon nog veel te leren *LOL* Zondag gaan we fotos maken van dusty en expensive Kwijl (dressuurfotos)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 22:20

ja foto's hahah kan jij dat een halster omdoen??? das toch supeeerrrrrrrrr moeilijk?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-02 14:57

hahaha ja echt wel heel moeilijk *LOL* maar goed me moeder kan dat dus niet maar vorig jaar stond ze op 10 meter afstand en nu durft ze al te poetsen dus het gaat vooruit *LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, Astrid_Brann, Berdien, Mark0919, rocky_1995 en 36 bezoekers