Mega lange buitenrit! 6 uur, en 30 km;)(verdwaald)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Mega lange buitenrit! 6 uur, en 30 km;)(verdwaald)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 12:45

HOi allemaal!

Ik zou gister om 2 uur bij een vriendin zijn, om samen een snel buitenritje te gaan maken ondanks het pokkeweer!
Dus 2 uur was ik netjes bij haar, en we gingen.
Een klein uurtje later vroeg ik me af of zij de weg nog wist: nee dus. zij dacht dat ik de weg nog wist Haha! nee dus Lips are sealed
haha, verdwaalt. Boos!
Ik woon in best, en achter af bleken we bij den bosch Lips are sealed Lips are sealed te zitten }>
Dus ik naar huis gebeld, en ons pap de kaart erbij gepakt. We moesten naaar boxtel toe, en daar dwars door het dorp heen. Erug leuk Knipoog de weg was weg, en we moesten over van die enge platen, en langs lint, en langs glasbakken, en vanalles aaan graafmachines (fijn dat ie toch verkeersmak is Haha! )Vervolgens onder een viaduct door, toen er net een trein overkwam Schijnheilig .
we waren inmiddels al 3 uur onderweg Slapen
Toen bleek dat we precies de verkeerde kant op waren gegaan, dus we konden weer terug, langs een hele enge drukke weg (bleek achteraf een provenciale weg, iiieeek! Ik wil daar nnnnnooooit meer rijden, was doodeng! Huilen
Maarja, we konden niet anders)
Nou, toen zaten we goed! }>
Misty was nog helemaal niet moe Schijnheilig en nog geen druppel zweet, dus ik was allang blij! Vervolgens waren we weer verkeerd gereden, en wel zo verkeerd dat we een dik uur lang, geen mens, huis, of verkeersbord hebben gezien *LOL* Gaaaap
We zaten namelijk midden in een maisveld, wat uitliep in een bos. we wilden toen bij de eerst volgende boerderij (na een uur Pling ) de weg gaan vragen, maar we werden het erf af gejaagd door een grommende herder Bloos
Dus maar weer verder gereden!
en o, ik ben nog nooit zooooooo blij geweest toen ik een verkeers bord zag Knipoog Haha!

Nou, toen zaten we weer op een wat grotere weg, en vanaf daar kon ons pap weer helpen Lovers
Het was toen nog een dikke 2 uur rijden, en toen waren we eindelijk weer thuis... Gaaaap
Thuis misty maar ff lekker verwend, en geknuffeld! O, wat is ie toch lief! nergens van geschrokken onderweg, terwijl er heel wat traktors en enge dingen te zien waren!
Mijn boef Lovers

NOu, dat was een lang verhaal, maar ook een lange dag Haha!
Groetjes iris!
Schijnheilig Haha!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 14:40

zo dat is wel heel lang,kon je nog wel goed zitten toen je thuis was,en had je vanmorgen geen spierpijn.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 15:30

Hihi verdwaald. Met Julius kon je gewoon niet verdwalen omdat hij altijd feilloos de weg terug wist.

We waren eens in het bos en ik wist de weg dus echt niet meer. Dus julius de weg terug laten kiezen. Hij pakt altijd de kortste weg dus stonden we tegen de snelweg. Konden niet verder. Dus weer omgedraaid en verder gereden toen Julius het weer verder laten uitzoeken en jawel we kwamen na vier uur netjes thuis.

Knap van hem he? En ook heel makkelijk want je kon gewoon lekker een stuk rijden in een bos wat je helemaal niet kende. Hij wist immers toch wel weer hoe we thuis kwamen

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 17:35

hah, das wel makkelijk ja! ruilen heike:P
Ik had trouwens helemaal geen spierpijn:D ik blij:P

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 17:41

Zoo he wat een avontuur. Best nog wel eng maar fijn dat je een mobiel bij je had! Maar gelukkig is alles goed afgelopen Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:34

Nou iris. Haha! Met jou ga ik dus maar nooooit buiten rijden voordat ik ergens in leeuwarden beland. Schijnheilig *lol*

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-02 21:34

nou, normaal ga ik niet verder als drenthe hoor nath Haha! Schijnheilig
en ik was inderdaad nog nooit zoooo blij dat ik mijn mobiel bij had Schijnheilig