de demonstratie..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

de demonstratie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 00:11

vandaag was het dan zo ver... DE demonstratie.
omdat bij ons op stal een BBQ was leek het hun wel een leuk idee als wij even een pas de deux proefje lieten zien, nou, zo gezegt zo gedaan.
we waren al vroeg bezig met de voorbereidingen, en het resultaat mochten er wezen!blinkende laarzen en stark gevlochten maantjes.
er stond alleen een heel grote party tent zeg maar waar we langs moesten toen we naar de bak gingen(eerst een keer om los te gooien dus aan een halster)gelukkig ken ik mijn pony onderhand dus ik ben er levend langs gekomen(na eerst een staking ging hij er maar gewoon heeeel snel langs)
nou, wij inrijden.
leroy deed nogal moeilijk steeds bij één hoek, omdat daar voetbalvelden achter zij en er waren allemaal schreeuwende mensen enzo.
nou, ik een paar keer erlangs maar echt makkelijk ging het niet.
maar ja, de pony van mijn vriendin was helemaal moeilijk aan het doen, vreselijk opgefokt enzo(ze liep wel leuk trouwens Tong uitsteken )
nou, wij toch maar begonnen..
het begin ging wel goed, alleen kwamen we er achter dat de muziek niet klopte...waarschijnlijk het verkeerde bandje ofzo.. Lips are sealed
er was al een heel gedoe geweest omdat we er gister nog even achter kwamen dat het bandje weg was...had een verstandelijk gehandicapte het gestolen...hij wilde het niet terug geven dus hadden we al een nieuwe maar uiteindelijk heeft hij het wel terug gegeven.
maar de overgang naar de galop muziek was dus te vroeg en dus ook weer terug naar de draf, nou wij zijn gewoon maar aangesprongen zodat het in ieder geval voor de kijkers niet opviel maar wij zaten ons behoorlijk te ergeren!
de pony van mijn vriendin was ontiegelijk vervelend, ze crosste de proef door, en ik maar moeite doen om haar bij te houden..volte tien meter in middengalop..wel ja..
nou, eindelijk waren we klaar.
leroy had zich echt voorbeeldig gedragen, alsof hij wist dat het nu echt nodig was. met oefenen was hij namelijk vreselijk aan het zeiken(cassette recorder is doood eng!etc.)maar in de proef was hij erg braaf, alleen de hoek was iets minder maar ik was er natuurlijk al op voorbereid dus ik kon wel ingrijpen.
ik was opzich wel tevreden over de proef, alleen jammer van de muziek en de pony van mijn vriendin. mijn vriendin was behoorlijk pissed, maarja het had erger gekunt laten we maar denken he..
morgen nog verhuizen(van stalling)en dan is het drukke weekend weer ten einde...(een weekend is toch om uit te rusten?ik ben op maandag juist doodmoe..haha)


benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 19:30

hey,

wel ja zolang je er mar op blijft zitten he!!
ik ben na het weekend ook altijd dooooooodmoe, dan doe ik alles waar ik door de week niet aan toe ben gekomen!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Getty_Maan, Mieke, mmajar, sasja0705, savieralover, Vagabondo, Vinny12511, Whizz en 178 bezoekers