Hij vertrouwt mij met het springen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Hij vertrouwt mij met het springen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 17:45

Vandaag ben ik met mijn paard een uurtje bij manege Wilten (Zwolle) wezen rijden en springen. Ze hebben daar een supermooie springtuin met veel ´enge´ hindernissen.
Mercurius heeft daar nog weinig kaas van gegeten. En toch heeft hij het supergoed opgepakt!!! Hij heeft geen 1x gewijgert! Haha! Behalve die ene keer omdat het niet uitkwam.
Tijdens de sprong en in het rijden hoefde ik alleen maar een constante verbinding met de mond te houden en dan vertrouwde hij me helemaal Pling ! Zelfs bij die brede sloot met water erin. Ook de andere kijkerige hindernissen sprong hij alsof hij niet anders kende!

Met mijn vorige paard liepen we op dit punt vast. Dit kwam omdat ik nog te onzeker was en hij er onderuit wou (en dus weigerde). We zijn ook nooit foutloos rondgekomen bij wedstrijden.

Ik ben helemaal blij!!! En supertrots op mijn dappere Mercurius Lovers

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 16:08

wouw leuk hoor. ik hoop dat symmie ook zo wordt.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 21:18

het is inderdaad heel leuk als je verder wil komen met springen en het paard ook snapt wat er moet gebeuren.
echt een supergevoel als hij zo over alles heenspringt terwijl hij er misschien toch een beetje bang voor is. Pling