Ik fiets vandaag naar mn kleine toe zie ik daar 3 meisjes in het weiland staan. Ik zet mn fiets neer en vraag heel bijdehand aan die meisjes: "Zijn dat jullie pony's". Zij antwoordden natuurlijk van niet. Ik zeg dus: "Wat doen jullie daar dan ga is heel gauw weg". Nou die kinderen (leeftijdscategorie 10-12) sorry sorry. Moeder komt naar me toe ja maar ze waren ze alleen maar aan het knuffelen en poetsen dat is toch niet erg. Ik zeg ja maar ik wil geen vreemden in het land hebben net als de andere eigenaren van de pony's. Toen ik aan kwam rijden was net een van de meisjes een halster + touwtje los aan het maken van het hek wat dus betekend dat ze een van de pony's (denk mijne) vastgezet hebben ana het hek en m helemaal hebben gepoetst(manen stonden stijf van de antiklit en pony was helemaal schoon)
Ik een tijdje met die moeder staan praten (waar is het verstand van sommigen
)En die moeder zegt ja maar ze zoeken een verzorgpony en dit en dat en ze mogen ze dus niet even poetsen enzo want ze hebben zulke klitten in hun manen. Ik zeg: "Ik vind het nog niet eens erg dat iemand mn pony poetst maar het is ongevraagt plus dat die 2 pony's die verderop staan droes hebben en als zij die pony's aaien en dan leuk aan mijn pony gaan zitten heb ik straks een zieke pony". Ja maar de kindertjes wisten dat ze niet aan die pony's mochten komen. Toch vind ik het schandalig dat er zo maar vreemden aan je pony zitten en zomaar op andermans terrein komen. Die kindjes hadden leuk hun poetsspulletjes bij zich waarmee ze ook alle paardjes op de manege poetsen en ik vroeg en wat nou als een van die pony's iets had en jullie gaan dat dan op elke pony smeren omdat je dezelfde spullen gebruiken. Moeder antwoordde weer nee want de pony's op de manege hebben dan een apart setje. Nu heb ik het erover gehad met de andere mensen op stal (weiland ligt verderop) en die dachten allemaal dat die kindjes misschien wel van die pony's waren daarom hebben zij er niks van gezegd. Nu hoor ik achteraf dat die kinderen ook op de shetten in het weiland ernaast zijn geklommen MET DIE MOEDER DIE STOND ER BIJ EN KEEK ERNAAR?!! Heb je dan stront in je ogen of een betonblok voor je kop je gaat toch niet zomaar op andermans ponys zitten en er aan zitten of benb ik nou gek
.Gelukkig gaat iedereen op stal er op letten en ik hoef ze nog maar een keer bij mijn pony te zien of ze krijgen de wind van voren ik schop ze zonder pardon het land uit. Het gaat nu dus om 5 shetten leeftijd 0,5-1,5 en het weiland ernaast onbeleerde volwassen drachtige shetten. Die k*tkinderen zijn dus op een onbeleerde drachtige merrie gaan zitten
Das toch niet normaal???? 
maar zoiets ?!?! Gewoon echt abnormaal, als ze een beetje zouden kunnen nadenken zouden ze tog kunnen weten dat je met ponys moet uitkijken en dat niet alle paarden beleerd zijn ?
alleen of ze eraar zullen luisteren het zou namelijk voorzich moeten spreken dat je niet zomaar in andersma´ns wei klimt !
+ een bord.
Daar durf ik wel een eurootje op in te zetten.
of idd stroom zonder brodje.