CHIO

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

CHIO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 17:41

Ben net terg van het CHIO in Rotterdam. Het was erg leuk, we hebben s'ochtends vooral veel dressuur gezien met o.a. Anky van Grunsven en Marlies van Balen.

We kregen ook wat spektakel te zien, want 1 van de paarden (weet niet meer wie) ging tijdens een dressuurproef tot 3x toe steigeren }> Tong uitsteken Niet leuk voor de amazone, maar het was weer is wat anders Haha!

S'middags heb ik wat van het springen gezien, dat was ook mooi om te zien. wat een hindernissen zeg, zo hoog! *slik* haha Pling

De tuigpaarden waren trouwens ook gaaf, vooral de tweespanrijders, wat een actie Kwijl

Daarna kwam de koningklijke Marachaussee (weet niet hoe je dat precies schijft..) een ere uitreiking doen van het Militair ruiterbewijs ofzoiets. Weer de nodige spektakel, want die paarden waren allemaal vrij nerveus aan het springen en doen, er viel er zelfs een van zijn paard af, die werd later het veld afgedragen. En plotseling was ik helemaal stomverbaast, want opeens zag ik 3 wel heel bekende paarden lopen!!

Wat bleek dat waren 3 paarden van onze manege!! Haha dat was gaaf!

We hadden 2 digitale camera's bij ons dus er zijn de nodige foto's gemaakt, die zal later wel op ITP neerzetten, nu even geen zin in Tong uitsteken

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:33

Jah ik ben ook geweest, dat was Jose (kweenie hoe ze van 8eren heet, maar ze staat daar op die manege) van wie het paard ging steigeren.
Heb jij ook de val van Jeroen Dubbeldam gezien? Wat een braaf paard heeft hij, hij stond gelijk stil!!
Ik ben maar heel ff bij dressuur geweest, want ik was met mijn oom en tante en we zaten in het VIP gedeelte dus we gingen weer snel terug!!
En ik heb zoooooooooo een CUTE halster voor domi gekocht, babyblauw met zwart gestreept, heb je die ook gezien?
En ik zag ook nog een heeeele stoere passoa pet, maar die heb ik niet gekocht Haha!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 19:57

Ik heb niet de val van Jeroen Dubbeldam gezien. Albert Voorn en Rodriques Passoa heb ik wel zien springen Pling

De halsters heb ik inderdaad zien hangen en ik stond hevig te twijfelen, maar toch maar niet genomen. Ik heb al zo'n halster in het bordeaux gestreept, van vorig jaar Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:13

Leuk, mijn trainer was 8e in de grand prix, zag ik zojuist. Echt een goede prestatie, gezien het deelnemersveld Party!! Misschien ga ik er zondag toch nog even heen.

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 20:29

Wie is jouw trainer dan? Zeker wel een goede prestatie ja Cool

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:49

ben een beetje simpel misschien, maar waar vind ik de uitslagen van de CHIO-dressuur...??
p de site staat alleen springen..?

Was dat steigerende paard misschien onder Jose Kouwenhoven ( rijdt Grand Ami en newton)..?

Hoop dat jeroen Dubbeldam niet geblesseed is geraakt na z'n val..?
was een weigering zeker?
Zou bijzonder l*llig zijn, een paar weken voor de WK iets oplopen Frusty

Morganavond lekker naar de kur, kijk er nu al erg naar uit, en weet nog niet eens wie daarin meeoden.
Hoop iig op Anky, Tineke, Sonja, Mischa, Thamar.. ( ben te lui voor de achternamen, maar verzin die er zelf maar bij Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:01

Via horses.nl en dan rechts onderin op het icoontje van het chio klikken

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 21:13

thanks!
mijn ex-instructrice was 16-e Knipoog

Op 7 staat een vrouw volgens mij, maar op 8 de leerling van Anky, Mattias Janson ( ehh.. hoe schrijf je dat, naja, je weet wie 'k bedoel)

Denk zomaar dat Jose Kouwenhoven idd problemen had met d'r paard , gezien d'r punten. Ach..

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 21:53

Ja was inderdaad Jose Kouwenhoven met Grand Ami, ik kon niet meer op de naam komen Lachen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 23:32

Ik ga zondag. Vrij kaartjes via het werk van mijn vriend met ook een VIP box bij het springgedeelte.
Ik zal meer bij dressuur te vinden zijn maar zodra ik dorst krijg weet ik al waar ik even ga zitten Knipoog

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

of kijk een hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 23:43


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 00:18


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 00:22

De site van het CHIO geeft de uitslagen pas ruim na afloop van de rubrieken. De link via horses van Sport Computer Graphics geeft steeds al de tussenstanden.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 19:47

Madelein schreef:
Hoop dat jeroen Dubbeldam niet geblesseed is geraakt na z'n val..?


Nope. Ik ben vandaag geweest, en hij sprong weer mee met Celano!

Ik vond het echt heel erg leuk! We hebben vooral springen gekeken, heb ook veel foto's gemaakt!
Vandaag was er ook iemand gevallen, een Australische amazone. Edwina nog wat heet ze. Ze rijdt o.a. het paard Tommy Lovers, maar daar was ze niet vanaf gevallen. Haar paard deed iets raars bij de derde sprong van de driesprong en toen kon ze niet blijven zitten.
Gert-Jan Bruggink was er ook bijna afgevallen, paard weigerde en hij viel bijna in de hindernis, maar doordat hij tegen de balken aankwam kon hij weer terug komen in het zadel.

Al die "soldaatjes" (mariniers) had ik echt lol om, vraag me niet waarom. Lopen ze naar een balk die is gevallen, leggen hem erop, lopen terug naar de kant, ligt er weer een balk naast bij de hindernis ernaast *LOL* En zeker niet dat ze teruglopen! Dat moesten de soldaatjes een stukje verderop maar doen Knipoog
[Edit: Oja, wij waren er best wel vroeg, en toen waren ze die witte hekjes om de dressuurbak nog aan het schoonmaken en neerzetten enz. Toen stond er muziek aan, al die soldaatjes meezingen *LOL* (klonk niet slecht trouwens Knipoog)]

De koningin was ook nog geweest! Eerst in een poepkleur-groen jasje en toen deed ze die uit en toen was ze net een kanarie, zo geel!
Toen wij terug gingen liep ze nog achter ons Cool *LOL*

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 21:42

Madelein schreef:

Hoop dat jeroen Dubbeldam niet geblesseed is geraakt na z'n val..?
was een weigering zeker?
Zou bijzonder l*llig zijn, een paar weken voor de WK iets oplopen Frusty

Nee het was geen weigering!!! Het was gewoon in een bocht, hij ging de bocht om en hij gleed er af.
En zijn paard stopte gelijk Lovers En toen stond ie weer op en sprong ie voor het vertrouwen nog een laatste sprong.