verkoopk perikelen

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sarabande

verkoopk perikelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 23:41

veulen / jaarling te koop
op marktplaaaats staat dat ik een van mij jonge merries wil verkopen. Wat je dan voor idioten aan de telefoon/e mail krijgt is niet te geloven. Goed er belt een man die wil dezelfde avond nog komen. geen bezwaar zolang het nog licht is. Komt daar een man met een juf met pumps met een hondje aan de lijn die het hek opendoet en zo binnenloopt. Gelukkig zaten onze honden net binnen. In welke stal staan de jaarlingen ??? dus buiten en daar gaan we met de pumps (het heeft ietwat geregend de laatste tijd). Wij hebben een hengst roept vrouwtje. Ik zeg, ongerust, daar kan u mijn jaarling toch niet bijzetten, pumpje zegt alles kan, mannetje zegt we vinden wel een wei
uiteindelijk zeggen ze. Het is niet wat we zoeken
ben ik eigenlijk niet blij??????
sarabande

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 07:08

JA dat wil je niet weten zeg, wij hebben wel eens hondjes gefokt, en dan bellen ze op en vragen je de hemd van het lijf. Vervolgens laten ze je de weg uitleggen, en dan zeggen ze: "we komen er aan". Ze moeten nu nog komen..........Daar zit je dan te wachten en er komt niemand opdagen. Ze hebben dan aan de telefoon niet eens het lef om te zeggen dat ze het niks vinden of het te duur vinden of whatever......

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:48

Haha, alleen daarom zou ik al een paard willen verkopen, al die typetjes.. Geweldig toch? En, uiteindelijk beslis je zelf nog aan wie je je paard verkoopt, en aan wie niet. En dit zouden mensen geweest zijn waar ik dus niets aan had verkocht *LOL*

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 08:58

Ehh, als je paardenspullen via internet verkoopt kom je allerlei rare dingen tegen: mailtjes van engerd die graag met een amazone naar bed willen, mailtjes van mensen die beloven geld over te maken en het dan niet doen, mailtjes van mensen die graag direct je leeftijd willen en zelf meteen hun telefoonnummer meesturen.
Dus het verbaast mij niets hoor zo'n pumpdame

Paardrijden kan iedereen leren, maar de rijkunst beheersen is een ander verhaal.

Ozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:27

Het kan ook andersom, wij hebben ook wel eens hondjes gefokt, er kwamen echt hele aardige mensen kijken, die een pup wilden hebben en naar eigen zeggen ervaringen hadden met honden. Werden we na een dag of 5 opgebeld, die mensen helemaal boos, hondje had in 5 dagen al 2 x binnen geplast en een schoen kapot gekauwd toen hij een dagje(!!!!!!) alleen thuis moest blijven en hij luisterde ook helmaal niet.... Gek he puppie van 8 weken.... Ik wist niet hoe snel ik hem weer op moest halen....

I'm gonna live forever, I'm never gonna die.
The only thing I fear is that I'm never gonna fly..

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 20:53

Ik heb een tijdje voor iemand een paard gereden, ik heb hem ingereden. Toen werd hij verkocht, dus ik moest hem rijden als er kopers kwamen. Hij was pas vier, kwamen er mensen, ik heb even voorgereden. Wilden ze hem zien springen (had hij nog nooit gedaan). Dus de eigenaar zegt, hij heeft nog nooit onder het zadel gesprongen, maar kan hem wel even los laten springen. Nee, die mensen moesten hem perse onder het zadel zien springen. Dus toch maar geprobeerd, zo van als het niet gaat, dan niet. Hij deed het heel goed, eerste keer even weigeren om te kijken, maar daarna sprong hij vrij goed. Kopen ze hem niet omdat hij te jeugdig is! Dan moet je toch ook niet naar een paard van 4 komen kijken, dan kan je een 'jeugdig' paard verwachten.
Of mensen die komen kijken, twee meisjes, moeder gaat er even pzitten besluit dat dat niets is en die meisjes (waar het paard voor zou zijn) probeerden het niet eens meer! Want, mama hadgezegd dat het niets was.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie