Naam van je paard op je ruitersportartikelen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 22:18

Goed krijg zweetdeken met naam van bedrijf van vriendje lief (is dat ook een sponsor) En op mijn shabrak komt het brandmerk van de haflinger te staan. Maar dat moet nog ik vind dat wel mooi van namen hou ik niet zo

Marije_jiplover

Berichten: 25315
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 22:36

Tryntje d'r halster van leer heeft aan weerszijden een koperen plaatje met Tryntje erop en op haar dekje staat ook Tryntje. Bij Duvel komt zijn naam nog op zijn deken, vind ik wel mooi staan. En verder staat er op mijn borstels voor Jip ook Jip, om ervoor te zorgen dat het in principe niet geleend wordt en anders op zijn minst terug gebracht.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 16:41

Ik heb een zweetdeken, donkerblauw met rood/wit / blauwe bies, wol en daarop staat heel subtiel in goud de naam van mijn paard geborduurd. Het is zo'n ingewikkelde naam dat niemand dat roept. Namelijk: PASCHA FAN SKARSICHT. Het is een kwpn-er, maar gefokt in friesland, vandaar.....

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 23:37

Ik vind het vaak een beetje kinderachtig staan eerlijk gezegd, hoewel ik er eigenlijk nooit zo heel erg op let hoor maar zelf zou ik het niet doen, van mij mag alles zo strak mogelijk qua uiterlijk.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-02 14:00

Ik ga 'n logo'tje erop laten naaien. Jammer dat ie niet opgenomen is in 't stamboek anders had ik dat logo erop kunnen zetten Haha!