Update Omar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Update Omar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 15:45

Is niet veel bijzonders, maar toch even een update.

Het gaat beter, ik ben wat consequenter, hij peert er niet meer vandoor als ik been geef en hij komt beter door zijn hals. Mijn instructrice rijdt 'm ook weleens omdat ik 'm er nét niet doorheen krijg soms. Soms ook wel, en dat voelt echt goed! Kwijl We zijn op de goede weg volgens mij.
Zaterdag een wedstrijdje (onderling) 2 proefjes zonder galop. Ik ben benieuwd hoe het gaat lukken. Ik moet alleen, over de weg, er gaat niemand mee. Hoe ik dat ga regelen weet ik nog niet, maar het lukt vast Haha! . 's middags is er ook nog cross, maar omdat omar niet mag springen (OCD) kan ik daar niet aan mee doen en ga ik helpen.

De wedstrijden zijn op de stoppels en vanavond ga ik denk ik even de bordjes in de stoppels planten en even oefenen, en even racen of course!

Wel goed nieuws want mijn instructrice blijft mij doen Party!! Ze is namelijk zwanger en ze stopt met veel klanten.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 16:37

Allemaal goed nieuws dus van het Omar-front! Fijn dat jullie die pechperiode nu echt achter de rug hebben en het zo goed gaat!