Ik weet niet of het hier goed staat.. Maar ik twijfelde dus als het verkeerd staat dan hoor ik het graag..
Ik ben voor school bezig met een project voor marketing.. en het project moet gaan over 'Trends'..
Nu ben ik samen met ons groepje bezig over Trends op paardengebied, en daarbij dachten wij dus aan setjes, bontjes onder het zadel, bijv. hoofdstel en zadel in een kleur, of in het bruin etc.
Dekens, halster, halstertouwen etc. in dezelfde kleur.. Kleren in dezelfde kleur als je setje als je rijdt etc. Of misschien zelfs je trailer in een bepaalde trendy kleur?
Trends in kleurtjes van bijv. onderleggers van mentuig etc.
Bling-Bling frontriemen, V-frontriemen etc.
Als iemand anders nog leuke ideeen heeft over dat soort trends op paardengebied dan zou ik het ook graag horen

Dit topic is verder niet bedoeld voor een discussie hierover.. maar ik wil graag voorbeelden verzamelen van bijv. foto's die ik mag gebruiken in een powerpoint presentatie, zodat ik deze bij onze presentatie kan laten zien op school.. Met de foto's wordt verder niets gedaan.. en na de presentatie worden de foto's + presentatie waarschijnlijk verwijderd..
Dus als iemand foto's heeft die ik mag gebruiken, dan zou ik dat erg op prijs stellen