Symphony kan zo de renbaan op

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

phoenix4ever

Symphony kan zo de renbaan op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 10:43

Hihi wat heb ik gelachen om haar gisteren. Noog een paar jaar en dan zal ze de eerste nrps'er op de renbaan zijn Haha!
Wat een drol is het zeghihi. Gisteren was mijn vriend Exel aan 't longeren en ik liep met de camera rond Pling . Opeens had ze 't (ze wordt condecteur hihi).
Ze spoot door de bak. Kwam zeachter Exel te zitten sprong ze bijna op haar. Ging Exel van de hoefslag af nam ze weer een speurd. dit ging wel 10 min door en moe nee hoor. Nog ff bokken en een sliding, rolback, dus western zit er ook in.
Dit deed ze vroeger ook in de wei. Heen en weer crossen tussen mama die weg gehaald werd en de kudden zo hard dat ik er respct voor heb Kwijl
Ze deed dit ookal als mini baby. Echt plat door de hoeken. Hihi dat word nog wat later.
Tja denk dat het wel duidelijk is crossen endurance en western zijn haar takken hihi en showen hihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 15:32

Haha, leuk! Maar, als je héél erg doordenkt zal ze niet de eerste NRPSer zijn op de draf of renbaan. Velen paardjes voeren namelijk wel die minimale hoeveelheid Arabisch bloed, maar staan wellicht niet in het NRPS ingeschreven. Maar goed.. Dan zijn ze het toch wel een beetje he Haha! ?
Leuk in elk geval, zo´n enthousiastertje!!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 15:38

hihi vandaag is ze maar tot dolle doos benoemd. ze doet altijd maf en wilt behalve als geknuffeld of gepoetst wordt of gewoon ff geen zin heeft (hihi als ik mijn camera bij me heb)
hihi maar gisteren had ik hem hoor hihi
Renpaarden zijn vaak arabieren of engels?amerikaanse volbloeden.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 07:00

Op de renbaan ben ik niet helemaal thuis, maar op de drafbaan (waar dus velen Dravers lopen) zijn er zat bij die eigenlijk toegelaten (afgezien van de ouders en dergelijke) zouden moeten worden. Navy voert bijvoorbeeld ook een flinke portie Arabisch, echt wel meer dan 25%, maar ja, het is nu eenmaal een Dravertje Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 11:19

ja over de draf baan weet ik weer helemaal niets hihi kijk zo leer je nog eens van elkaar.
Gisteren heb ik zo versteld gestaan. Die kleine gaf zich over aan mij met wandelen.
Eerst helemaal wild en toen ineens kouwen en likken en braaf mee lopen totdat ze mams hoorde. Zo gaaf

PHOENIX

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie