Poeh hee ik ben echt moe!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Poeh hee ik ben echt moe!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 17:25

En dat op mijn vrije dag!! Haha!
Het begon vanmorgen al, kon geeneens uitslapen Gaaaap Schijnheilig omdat ik om half 8 al ging voeren.
Afijn, toen weer snel naar huis gescheurt om snel weer mn bedje in te kruipen. Dromen

Toen om een uurtje of 12 ging ik weer naar stal. Aangezien ik morgen Pompidou ga verhuizen naar haar nieuwe stal, moet deze stal wel netjes achtergelaten worden voor de volgende huurders.
Dus ik ging even goed mesten, daarna drollen wippen (2 kruiwagens!! Bloos Haha! ), daarna voeren, en de stal ff opruimen, toen Pompidou gezadelt, toen gereden Party!! , afgezadelt, en ooh wat was het warm!!
Dus Pompidou helemaal afgespeolt, en ze vond het heerlijk! Ze was echt zeiknat, van top tot teen *LOL* .
Toen ff dr staart gewassen met die zilvershampoo (werkt eerlijk gezegd niet echt goed), en dr geknipt etc.

Toen even de polder in gaan wandelen, om te drogen. Wat glom ze weer lekker. Pling
Heerlijk zo'n lekker schoon fris paardje, dat was wel wat anders dan hoe ik haar vanmorgen aantrof: een bruinschimmel }> met modder tot in de oren. Scheve mond

Hoop dat ze morgen ook nog een beetje schoon is, zodat ze een beetje knap aankomt op de Surprise Stables. Knipoog

Nou, toen ook nog mn tuig gepoetst, en mn laarzen.
En toen was ik er helemaal klaar mee! Slapen

Nu zit ik eindelijk ff lekker thuis met een colaatje. Vingers aflikken

Wel heerlijk hoor, om zo lekker een dag op stal door te brengen, te tuttelen met je paard, en heerlijk alles gedaan hebt!
Geeft een voldaan gevoel! Party!!


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:23

jeetje dat is behoorlijk veel wat je hebt gedaan. en dan moet je al je spullen verhuizen enzo.
Ik hoop dat je een leuke tijd zult hebben op de surprise stables en ik vind het super dat je nu zelf op pompidou rijdt.

Wodan en ik onderweg in de M2

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 23:44

Ik ken het...ik heb vanavond vijf paarden verzorgd, waarvan drie gereden en vijf stallen gemest en de stal in zijn geheel netjes achtergelaten. Poeh, ik ben ook blij dat ik ff zit....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 23:54

ik heb vanavond een lesje Tai-bo gedaan. We waren maar met 5 personen dus het was flink aanpoten. daarna meteen naar stal om op Britt te rijden. Ik ben dus ook flink moe. Ga dadelijk ook lekker naar mijn bedje toe.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, janneke584, Vagabondo en 165 bezoekers