ik heb er voor eeht eerst opgezeten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

ik heb er voor eeht eerst opgezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 07:18

ja Napoleon en Margreet, het is gisteren gelukt. ik heb er opgezeten.
zelfs een paar pasjes gestapt maar dat was hem eigenlijk toch iets te eng nog. Emmer voer voor zijn neus gehouden en hem achter het voer aan laten lopen. Daarna gestopt.
Het op en afstappen heb ik meerdere keren geoefend. Dat vind hij niet super eng meer. Deze week er weer mee verder gaan en dan kijken hoe ver we vrijdag zijn. Manlief gaat vrijdag voor een week de nachtdienst in dus ik moet me die week zelf zien te redden. Mijn einddoel is in ieder geval alleen op en afstappen en kunnen rondstappen in de bak. Links en rechtsom. Draf komt in het bos wel. Achter een ander paard zijn kont aan.
Ik ben heel tevreden. kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan.


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:14

Hee wat goed zeg! Je vertelde al dat je het wilde proberen, ik was benieuwd of het gelukt was! Ja dus! Geen bemoeials in de buurt? Scheelt een stuk natuurlijk. Volgend seizoen zelf starten bij de Gooische? Oefenspringen?

Nulla tenaci invia est via

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 08:27

April bij Brons, oefenpacoursje is mijn doelstelling. verder starten in de dressuur.
Maar nu eeerst lekker de komende tijd mits de draf goed gaat en ik een stuur en rem heb lekker rechtuit het bos in. Evenwicht vinden, op eigen benen leren lopen en gewoon genieten van het feit dat er een ruiter opzit. Spelenderwijs in het bos van alles leren. Ik heb er zin in.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:37

Gaaf joh, het is je dus gelukt! Knipoog Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet, vanaf donderdag kan ik het et eigen ogen gaan volgen Haha! Zullen we ook eens wat foto's van jouw mannetje maken!

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 08:46

Ja is leuk. Ik vergeet te vaak mijn camera. met H. aan de longe en ik er op kun je ook niet echt goed foto's maken. Ik zal donderdag wat later komen en op jullie wachten.
Ik zit ook helemaal nog na te glimmen hier op mijn werk. Mijn humeur kan vandaag bijna niet meer stuk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, juniper en 28 bezoekers