Volslagen losgeslagen idioot!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Volslagen losgeslagen idioot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 21:17

Jee, Joop is echt totaal ontspoord.
Vandaag wou hij zich niet laten pakken, telkens kwam hij naar het hek en sjeesde dan weer weg. Hij bleef maar als een idioot rondjes scheuren. Dus mijn vader had Voltrack eruit gehaald en hem lekker achter gelaten. Paar minuutjes later kwam ik en daar stond hij hoor, meneer de opgewonden gek. Helemaal hyper en totaal buiten adem. Hij liet zich zo pakken en ik liep met m naar voren. Daar lag al eten in z'n bak dus toen vond ik het wijs om hem eerst uit te stappen, of iig op adem. En zijn ademhaling bleef hoog, en hij was nog steeds hyper (beetje adrenalinestootje). Na tien minuten stappen kwam zijn ademhaling eindelijk een beetje terug. Hij werd ook iets rustiger en toen heb ik hem maar binnen gezet om zijn eten op te eten. Gelijk weer over de rooie, hij viel aan op het eten alsof hij van z'n leven nog geen eten gehad had en was in no-time weer helemaal buiten adem, kon hij zn eten niet meer wegkrijgen.
En ik stond erbij en keek ernaar en schudde eens met mijn hoofd. Wat een krankzinnig beest! Lips are sealed
Net toen ik ze naar binnen ging halen hadden ze ook flink rondgesjeesd. Echt ongelofelijk, Joop is echt compleet de weg kwijt en Voltrack is al geblesseerd, dus op dat gedoe zitten we echt te wachten ofzo. 't Zal wel herfst worden denk ik Verward

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 21:57

Komt me bekend voor !
Mijn knollie had een paar dagen geleden ook de kolder in de kop, net toen de hoefsmid langskwam voor nieuw beslag.
Die kon z'n lol dus op Frusty
Laten we het maar op de herfst gooien, en hopen op betere tijden (morgen misschien ? Haha! )
Succes met je hypertje !

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 22:03

Omar is juist onwijs lusteloos, mag hij een beetje van Jopie? Haha!

:evaw:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 09:43

't Is echt van de laatste week ongeveer. Het begon vrijdag in het bos, sjezen tot en met, dat was nog leuk. Zaterdag zaten er allemaal spoken in de directe omgeving van de bak, dat was echt rampzalig! Dressuur was er niet meer bij zeg maar.
Zondag in het bos was t ook nog wel leuk, maandag had mijn zusje m in het bos gereden, was hij ook zo gestoord en gister dus zelf helemaal uit zijn dak... Pff!
Ik snap het ook echt niet, het is niet bepaald weer waar je hyper van wordt, maar hij vind t wel lollig zo! Voor straf gaan we dus niet op lange tochten etc, ik heb wel wat beters te doen! En dan hopen dat hij over een tijdje weer bijzinnen is. Ik heb dit voor t laatst meegemaakt toen hij 3 was ofzo, vorig jaar had hij 1 dag dat hij volledig zichzelf te buiten ging (3 uur in het bos en maar harder willen, onverbeterlijk), maar de rest van de herfst was hij wel normaal. Zou leuk worden als we er een opgefokte arabier bijkrijgen. *zucht* En ja, betere tijden hadden van mij gister al mogen beginnen. Zot beest!
Trouwens Petra: hoe regelen we dat, want het klinkt wel aanlokkelijk!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 10:22

Bij ons waren de paarden maandag helemaal door het dolle. Ik haalde Kaminka uit haar landje en nam haar mee naar stal. Maar ja, er was iemand zijn paard aan het longeren met een zweep met een wit stuk plastic er aan. Kaminka werd drie keer zo groot (en ze is al niet zo klein en ik wel... Haha! ), maar bleef zich nog keurig gedragen.

Voor de stal lag echter een rol kuilgras die daar nooit ligt, met het plastic eraf, alleen het plastic gaas zat er nog om. Blijkbaar kon ze niet helemaal zien wat dat nou was. Snurken!!!! In passage gingen we de stal in, ik deed haar in haar box waar ze uitzicht had op die rol kuilgras.

Ze bleef snurken en achterlijk doen, dus ik liep naar de rol toe en raakte hem aan zodat ze kon zien dat ik niet werd opgegeten door dat ding. Dat leek haar wel te kalmeren, dus ik haalde haar uit haar stal en bond haar vast aan haar box. Maar ja, nu stond ze met haar rug naar dat ding toe en dat zinde haar niet, dus bleef ze achterom kijken. Ik maakte haar maar weer los en liep met haar naar dat ding toe, op haar tenen met grote ogen sloop ze op die rol kuilgras af. Toen ze er vlakbij was had ze blijkbaar pas in de gaten wat dat ding nou eigenlijk was en nam onmiddellijk een hap met plastic gaas en al... Een echte Kaminka-actie!

Ik ging vervolgens rijden, maar in de longeerbak ernaast was iemand aan het freestylen met een halfbloed Bels die aardig vrolijk was en nogal in de rondte stampte. Dat wond Kaminka enigszins op. Toen bleek in het naastgelegen weiland een paard in een ander landje te zijn beland en als een achterlijke idioot rondjes te scheuren. Kaminka was net hengstig geworden en dit paard is op de hengstenkeuring geweest, dus erg lang hengst gebleven. Kaminka is erg gecharmeerd van hem en het feit dat hij zo gek deed vond ze helemaal geweldig!

Dus het rijden was meer meeliften, maar goed, ze deed redelijk haar best en ik kreeg ook nog wel wat voor elkaar gezien de omstandigheden. Net toen ik in een schouderbinnenwaarts zat dook er een kat vanuit een boom vlaknaast de bak op de grond. Kaminka schrok zich compleet de pokken en sprong met vier benen tegelijk omhoog. Waarna ze vervolgens rustig de schouderbinnenwaarts vervolgde waar ze gebleven was! Dat vond ik nog het meest komische! *LOL*

Dus waarschijnlijk zit het gekke gedrag een beetje in de lucht of zo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GrapeshotBot, Varekaj en 96 bezoekers