Tweede keer Tinka-rijden!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cody

Tweede keer Tinka-rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 17:00

Hier het eerste verslag: [PP] Tinka is hartstikke leuk! Vandaag gereden!

Vandaag weer om 2 uur afgesproken en samen naar het land van Tinka gefietst, en weer zonder zadel naar stal gestapt. Daar aangekomen weer lekker gepoetst en opgezadeld, vandaag heb ik alles zelf gedaan omdat Nienke niet zo lekker was. Maar vond ik wel fijn omdat ik straks ook alles alleen moet doen en zo Tinka alvast wat beter leer kennen.
In de bak gereden, ze was al actiever dan de vorige keer, ik ben wat consequenter geweest en nu liep ze beter. Draf ging erg lekker, heel actief, maar nog niet nageeflijk maar dat komt wel. Ze was wat soepeler dan de vorige keer, en ik heb echt lekker gereden. Een half uurtje ongeveer. Ook wat mede-stalgenootjes gezien. Uiteraard weer veel gekletst, Tinka vindt dat ook erg gezellig en kijkt tijdens het rijden af en toe nog om van: 'wie zat er ook alweer op mijn rug?'. Ze is echt heel lief, loopt als een hondje achter je aan, is nieuwsgierig en heeft alleen maar d'r oortjes naar voren. Ik krijg een beetje een pipi-langkous gevoel bij haar, weet niet waarom *LOL* Ze is wel 1.63 maar het voelt alsof je vriendjes met een Shetlander bent geworden op de een of andere manier. Allemaal heel gemoedelijk.
Ook hadden we het toevallig over het paardrijweekend waar mijn zus nu met Pliva heen is, in het vervolg kan ik ook zulke dingen met Tinka gaan doen als ik dat wil, zei Nienke. Ik moet Tinka (tot op zekere hoogte Knipoog ) gewoon als mijn eigen paard beschouwen. Ook buitenritten ergens anders als ik iemand met trailer kan vinden is geen probleem. Super dus!!!
Nou ja, was weer erg leuk vandaag en ik geniet nog steeds! Pling
Laatst bijgewerkt door Cody op 24-08-02 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:02

Dat klinkt allemaal wel heel erg leuk. Fijn voor je dat het zo goed klikt. Veel plezier met haar!

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje
http://www.concertplus.nl https://www.facebook.com/#!/concertmeteenplus

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:14

Héél begrijpelijk dat je nog steeds aan het nagenieten bent Lachen Je hebt het verdient en ik gun het je van harte.. Ik zal gauw wat met je afspreken om foto's voor bokt te maken Lachen

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:20

jaa we willen heel snel foto's zien!! wat leuk zeg dat het goed klikt tussen jullie!!
en ook zeker dat het goed klikt met de eigenaar ook heel belangrijk!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 10:57

Euhhhh San, volgende week donderdag of vrijdag? Schijnheilig

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:14

Ik vermoed... dat dat geen enkel probleem hoeft te zijn. Knipoog

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:43

Hé, hartstikke leuk dat je nu weer een bijrijdpaard hebt! Kun je je eindelijk weer uitleven! Succes ermee.

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:06

Echt gaaf dat het zo klikt! Heerlijk gevoel, he.
heb je toch een beetje een eigen paard! Wanneer gaan we samen op pad?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:13

Echt super tof! Knijp je nog maar eens in je arm! Dit is ECHT!

:evaw:

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 15:08

Wouw, dit klnikt echt helemaal super! Ik hoop echt voor je dat dit blijvend is! Geniet er maar fijn van!

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 15:10

Ik weet het!! Pling
Net ook weer even geweest om Tinka en een weidegenootje naar een ander weiland te verhuizen samen met Nienke. Nog meer gras *LOL*
Ze heeft een BUIK da's echt niet normaal, als ze je tegemoet komt lopen uit het land is het net of ze volgende week uitgerekend is.
Vandaag niet gereden, waarschijnlijk donderdag of vrijdag weer.
Tijdens het lopen vandaag zat ze constant zachtjes tegen mijn arm en hand te duwen, vriendjes worden, echt lief. Ik geloof dat wij het wel goed met elkaar kunnen vinden, ze zoekt echt contact. Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie