"Gelangeteugeld" met Jerai

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

"Gelangeteugeld" met Jerai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 16:07

Vandaag was ik op stal. Ik wist niet goed wat ik met Jerai zou gaan doen, had geen zin om in de bak te trainen. Dus ik zat hardop te peinzen, een stalgenootje van mij, Berith, doet langeteugelwerk en vrijheidsdressuur met haar Fries en zij wilde me wel helpen met langeteugelen met Jerai.

Het leek me hartstikke leuk om het een keertje te proberen. Eerst ging Berith oefenen met Jerai, want zij heeft er al ervaring mee en Jerai en ik allebei nog niet, dus dat zou dan niet zo goed werken. Aan het begin vond Jerai het nog wel een beetje raar "mensen horen toch naast me te lopen??" en wilde ze de hele tijd omdraaien zodat Berith naast haar liep in plaats van achter haar. Jerai had het echter heel snel door (slimme pony).

Toen ik mocht, kwam ik erachter dat het nog lang niet zo makkelijk is als het lijkt Scheve mond Maar uiteindelijk ging het wel, alleen het van hand veranderen was nogal slingerend. Haha!

Tijdens het afzadelen had Jerai ook weer een van haar akties, normaal blijft ze altijd heel braaf staan, maar nu rende ze in een keer weg toen ik het hoofdstel afdeed Verward en ging naar haar stal. Wat bleek nu?? Ze moest heel nodig plassen, dat doet ze nooit op de poetsplaats of in de bak. Na het plassen stond ze echt te kijken van "zo dat lucht op" en liep haar stal weer uit richting de poetsplaats. *LOL* Maf beest Lovers

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: "Gelangeteugeld" met Jerai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 16:28

Jerai lover schreef:
Tijdens het afzadelen had Jerai ook weer een van haar akties, normaal blijft ze altijd heel braaf staan, maar nu rende ze in een keer weg toen ik het hoofdstel afdeed Verward en ging naar haar stal. Wat bleek nu?? Ze moest heel nodig plassen, dat doet ze nooit op de poetsplaats of in de bak. Na het plassen stond ze echt te kijken van "zo dat lucht op" en liep haar stal weer uit richting de poetsplaats. *LOL* Maf beest Lovers

wat schatiggggggg ze komt gewoon terug