snowbobbin eindelijk bewonderd door sonja!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 13:08

haha phoenix,son IS geweldig!
maar spirit,even over kenzo,hij heeft lekker wei-vakantie en stond dus niet op stal,maar ik heb wel zijn stal laten zien aan sonja Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:22

Oja, haha, tuurlijk Haha! Dat is waar ook!

Mooie stal heeft Super Kenzo he? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:54

Nou, ik vond het echt superdeluxe zoals ook de manegepaarden erbij staan daar. Stal naar m'n hart! Geen onderscheid in manegepaarden of privepaarden, ze proberen ze daar allemaal te verdrinken in het stro! *LOL* Ze staan d'r echt tot hun buik in. En lekker allemaal een buitenluik, echt super!
Ook die drie weken weidevakantie voor de manegepaarden staan me wel aan; het zegt nog niet veel over de manier waarop er met de paarden gereden wordt enzo, maar van wat ik er nu van gezien heb, is dit echt een van de weinige maneges in Nederland waarvoor ik m'n petje afneem.... Bij deze!

Enne, Manon, Maddox niet zo attent???? Moet je eens een bos worteltjes mee laten nemen door een MedeBokker *LOL* Hij is me geen seconde uit het oog verloren, en keek heeeeeeeel lief Haha!

Phoenix, het was het enige dat we in die tijd voor je konden doen; naar je luisteren en Mileen en Leo je laten troosten, wij konden het niet. Als het had gekund hadden we graag een stukje van je pijn overgenomen om het draaglijker te maken, maar dat kan nou eenmaal niet in een mensenleven. Ik hoop dat je met Symphony heeeeel veel langer plezier zult hebben.

Trouwens, Orri, Geel GEVAAR???? Volgens mij heb ik jou wel eens bij Roos ontmoet (Clinic van Sil?) en toen was ze braaaaaaaaaaaf!!! M'n gele muppettie! Je zou d'r nu weer eens moeten zien lopen; is echt totaal veranderd!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:36

Moet je ook nog is komen kijken als de manegepaarden/pony's wel moeten rijden, kan je kijken of dat je ook aanstaat Knipoog
Kan je ook meteen zien wat een knuffel Kenzo is Schijnheilig

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 14:25

nou ja dat ik nog eens met water oogjes een berichtje van sonja zou lezen hihi.
ik hoop dat je mijn wonder baby snel komt bewonderen. ze word met de dag mooier.
ik zal het ook nooit vergeten wat jullie voor me hebben gedaan.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:16

ja sonja mystery kan je nog steeds niet bewonderen die is GVD nog niet thuis Boos! Boos!


maar wil nog steeds een keer je fjordje zien haha (afspraak die sinds december staat)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 23:20

jemig, ik moet die geweldige Sonja toch ook eens meeten als ik dat zo hoor.....ben jaloers op je hoor Sanderijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 09:11

<grijns> ja ga jij d'r lekker de draak mee steken Rieja! Ik ben echt heeeeel bijzonder hoor! M'n hoofd zit aan de bovenkant, ik heb benen die toevalligerwijze tot op de grond hangen, en ongeveer in het midden zit een dikke kont *LOL* *LOL* *LOL* Maar eh, join the club, hoe meer zielen....

Samantha, je bent altijd welkom hoor, Miran en ik zijn er elke dag, en meestal nog samen ook, dus we zijn best moeilijk te missen als je langskomt *LOL*

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:29

staat miran bij jou op stal. uhh haar paard hihi

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:49

phoenix4ever schreef:
staat miran bij jou op stal. uhh haar paard hihi


Ze staan zelfs naast elkaar.

Samantha, je moet gewoon een keer komen kijken hoor. Hoe is het eigenlijk met Mystery?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 12:02

wat leuk ik dacht dat jij best nog wel een stukje van alphen weg woonde.
he moet je son eens overhalen om bij mijn sym te komen kijken. zewil wel toch son hihi
hihi beetje blond ik zie nu bij je bericht staan dat je in alphen woond. wat leuk.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 18:38

Miran"]
[quote="phoenix4ever schreef:
staat miran bij jou op stal. uhh haar paard hihi


Ze staan zelfs naast elkaar.

Samantha, je moet gewoon een keer komen kijken hoor. Hoe is het eigenlijk met Mystery?
[/quote]

met mystery gaat het niet goed
het inrijden lukt niet Huilen

maar als je meer wil weten stuur ik je wel een pb. anders ga ik haar toppic een beetje verknallen denk ik

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 00:16

[quote="Sonja"]<grijns> ja ga jij d'r lekker de draak mee steken Rieja! Ik ben echt heeeeel bijzonder hoor! M'n hoofd zit aan de bovenkant, ik heb benen die toevalligerwijze tot op de grond hangen, en ongeveer in het midden zit een dikke kont *LOL* *LOL* *LOL* Maar eh, join the club, hoe meer zielen....

Hee, ik meende het hoor, dat je geweldig bent!! waarom geloof je dat nou niet? }> Haha! Tong uitsteken Knipoog
maareh, meeting lijkt me ook serieus een goed idee....(even kijken of je hoofd écht wel aan de bovenkant zit enzo - als dat bij alle geweldige mensen zo is, dan moet ik ook geweldig zijn Haha! Cool )

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 12:16

hihi een beetje je zelf geweldig vinden. zou ik ook niet doen hoor.

samantha5 als ik je ergens mee kan helpen. heb als zoveel paarden ingereden en vond zelf dat de laatste phoenix goed lukte hihi.
pb me maar als je me kunt gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 13:32

phoenix4ever schreef:
hihi een beetje je zelf geweldig vinden. zou ik ook niet doen hoor.


Valt erg mee hoor Haha! Kom er ronduit voor uit dat ik een rare Eigenheimer ben *LOL* Tja, wat wil je, als je western rijdt met een Fjord ben je toch al niet helemaal joepie? Tong uitsteken

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 13:58

hihi nee da's waar. het tekent wel dat je nog niet eens mijn wondertje heb bewonderd. nou dan ben je echt wel een beetje loony hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 14:02

Yep, veel te veel mensen... heb ik wat minder mee dan die paarden Haha!
Ach, als ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook wel. Kan alleen effe duren.... (he Stef..... anderhalf jaar, Sanderijn..... ruim een jaar, Jurga.....staat al een jaar en moet er nog steeds van komen)
Hihi, moet al een half jaar bij Miran gaan eten, en die woont zo'n beetje om de hoek *LOL* *LOL* *LOL*

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 14:44

hihi tja symmie is traks groot hoor. ze is nu al zo enorm hihi
ik vergeef het je wel hoor, maar beloof je dan toch te komen Haha!
elpharo heb je ook niet gezien zou je ook komen kijken he, dus ik sta al bijna 1,5 jaar hihihi Haha!