wat vinde jullie???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 14:32

ik heb een nieuwe trailer besteld omdat ik eigenlijk teweedehands een beetje te duur vond in vergelijking met nieuw. dit is op basis van huurkoop en de trailer is volledig verzekerd tegen diefstal en schade. (al risk dus) het is een atec olympialine met alle gemakken. nu is mijn idee omdat zon trailer toch vaak stilstaat om hem ook voor de verhuur te gebruiken. hij is volledig verzekerd alleen moet je kleine schade dus zelf betalen. ik wil dan dus een contract opstellen die de mensen tekenen waarin word verklaard dat ze een trailer hebben gehuurd die bij aanvang van de verhuur aan die mensen in goede staat verkeerde en geen schade had.en ze moeten ook borg betalen zodat als ze bijv een knipperlicht kapot rijden dat van het borg bedrag word afgetrokken. ik probeer zo eigenlijk om mijn investering een beetje terug te verdienen maar ik twijfel of het verstandig is. op zich, hij is verzekerd, ze betalen borg en moeten een legitimatie achterlaten die ze terugkrijgen bij terug brengen van de trailer. maar toch.. zou het kunnen?? doet iemand dit ook weleens en wat reken je voor de huur???ik heb nog niet beslist (wel over de aankoop, maar over het verhuren)omdat ik eerst wat meningen wil horen van anderen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 14:36

Bij ons op stal is er ook iemand die haar 2-paards trailer verhuurt. Ze vraagt 25,- per keer en verhuurt alleen aan bekenden.
Haar redenatie is dat de trailer nu tenminste nog iets opleverd als ze hem zelf niet gebruikt. Er zijn toch aardig wat mensen die er gebruik van maken.

_________________
zorgen moet je niet maken maar doen (Loesje)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-05-28 14:36 ]</font>

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 14:49

Ik ken voor de rest niemand die zijn eigen trailer verhuurd maar bij ons op de manege kan je wel een trailer huren van de manege. Deze kost f 25,- per dag.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 14:51

tja ik kan me dat dus voorstellen. alleen is mijn trailer nieuw en ik wil er wel iets meer voor rekenen want huren kost hier in de buurt ook 100,- pd. dus ik dacht rond de 65,- en de tweede dag bijv 50,- maar dit is wel een nieuwe trailer en ik vind het wel eng want ik moet er ook elke maand voor afbetalen.ik ben wel verzekerd maar ja..

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 15:04

x
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

-

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 15:29

tja kijk.. Ech nodig heb ik het niet. maar om nou te zeggen dat ik het benodigde geld zo ff heb liggen.. dus daarom is dit een oplossing. maar zolang het paard niets echt onbruikbaar kapot maakt vind ik het niet erg. anders word het als er bijv een gat in het polyester word geschopt of er een achterlicht kapot gereden is. ik vind het wel gaaf!!! mijn eigen trailer en nog zon mooie ook. ben er wel trots op. moet er ook wel zelf voor werken want mijn mannetje betaald niks eraan. (ok dank zij hem krijg ik wel de btw terug scheelt toch 2500,-)

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 15:54

x
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

-

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 16:17

bij ons in de buurt huur je een trailer voor 45,- pd, ik zie geen probleem in verhuren, maar ik zou wel proberen om alleen aan bekenden te verhuren, dat is toch vertrouwder. wat de schde die het paar aanricht betreft, volgens mij valt dat wel mee, aangezien zo'n traioler toch wel stevig is. en dat van die borg is wel een goed idee.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 16:17

gaaf joh!!!!!!!!

xxx so

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 16:38

ik ben alrisk verzekerd zolang de betalingstermijn loopt. dus dat zit al bij het maandbedrag in!! lekker makkelijk. en daarna kan ik de trailerverzekering gewoon overnemen zonder dat het me poliskosten kost. hier kost het huren wel 75,- tot zelfs 100,- pd. ik dacht dus rond de 50,- te gaan zitten. dan huren ze hem graag denk ik. maar zelf rijd ik ook erg veel met pony's heen en weer dus er word optimaal gebruik van gemaakt. ik vind het echt wel gaaf. heb hier altijd al van gedroomd. een witte polyester trailer. helemaal nieuw. en straks de opschrift stal serena op de zijkant.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 17:56

Ik heb ook een nieuwe atec.
Ik gebruik 'm zelf zo'n 2/3 keer per week ongeveer en ik huur/leen 'm ook uit.
Eerst mocht de rest van stal 'm wel mee nemen maar we hebben ook een staltrailer die alle pensiongasten gratis mogen meenemen.En iedereen wilde alleen die van mij mee omdat die luxer was.
Maar als er iets kapot gaat of hij moet nagekeken worden dan kon ik dokken.
Dus vraag ik ook 25 gulden (hier is een dag een trailer huren 40-50 gulden ligt eraan of je een 1 of 2 paards huurt.
Meteen wou niemand 'm meer mee *LOL*
Er zijn ook uitzonderingen hoor janneke kan 'm gewoon zo mee nemen en de staleigenaar ook.
Zij doen ook veel voor mij dus...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 18:23

heb jij ook de olympialine??? en hoe bevalt de atec?? ik heb hem besteld en over 3 weken is hij bij me binnen. hoe doe jij het dan als ie gejat word?? of bij schade??? wat voor kleur heb jij???? heb je het nieuwe model met de mooie kap??C:Mijn documenten. dit is die van mij. ben er erg blij mee. nou nog zien of ie fijn is. hij is helemaal compleet met rubber gietvloer en rubber op de klep. heerlijk mijn eigen trtailer!! en het speciale van deze trailer is dat het een 1 3/4 paards is dus er komt een schot in voor 2 pony's. echt ideaal.

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 23:46

Atec? hmmm, niet zo fijn achter mijn auto, maar goed misschien heb jij daar geen last van. Ik zou oppassen met verhuren, je hebt een huur/koopcontract getekend. Daar staat waarschijlijk in dat verhuur niet is toegestaan, of iets wat daarop lijkt. Bovendien kun je dan als beroepsmatig eigenaar worden gezien en moet de trailer veterinair gekeurd zijn. Bovendien moet je belasting betalen voor een trailer, en als je beroepsmatig een trailer hebt kom je niet in aanmerking voor het bijzonder tarief.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 12:54

Ik heb de starline.
Ook met een rubberen gietvloer en rubber op de laadklep ook zijn de stangen bekleed met rubber en zit er trapbescherming in.
Ik heb er gasveren op en zo'n automatische oprol zeil.

Ik vind 'm juist zo super achter de auto liggen helemaal achter diegene die we nu hebben Lovers zo onwijs stabiel! volgende trailer is zeker weer een atec!

deze heb ik maar dan wel in het helemaal wit en met de normale 4-kante raampjes

Afbeelding

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 13:37

Hoi Lonneke!
Misschien dat je, als je je trailer verhuurt, even schriftelijk een afspraakje kunt maken dat eventuele schade door die persoon (gedeeltelijk of helemaal) betaald wordt? Verder lijkt me 60,- een beetje veel, 40,- kan beter. Dan zullen er denk ik ook vaker mensen gebruik van maken.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan! Groetjes,
Dorine.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 18:50

ik heb dus de polyester uitvoering met de nieuwe model kap die in jouw foto staat.
ook de automatische oprolzeil en de rubber mat en rubber gietvloer. ik heb de maat 1.40. breed zodat er een schot tussen kan voor 2 pony's. hoe breed is de jouwe?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, ChelseaAyLee, Cjuan, Lomax123, Miran, Rinkex, Selina, Utixo en 159 bezoekers