Zo stoer en zo'n klein hartje

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisette

Zo stoer en zo'n klein hartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 08:44

Ik had gisterochtend om 8 uur les aangezien het 's middags te heet zou zijn voor de les. We waren al een half uur bezig in de grote bak toen ze deze gingen spuiten en vroegen of we naar de middenbak wilden gaan. Dus ik verder les in de middenbak. Barb liep hardstikke lekker heel ontspannen en toen wilden ze dus de middenbak spuiten en moesten we weer naar de grote bak. Nou ik heb het geweten. Ik heb 'gespind' meneer ging op de rem in zijn achteruit noem maar op. Aangezien de plekken waar al was gelopen lichter waren als het natgespoten zand was dit ontzettend eng, en natuurlijk de kabouterfactor niet meegeteld. Na wat flinke overredingspogingen liep meneer toch wel door. Toen moest ik van mijn instructrice gaan wijken. Jaaah dikke neus 2 meter en dan op de rem want hij zag toch wel iets vreemds. Na een tijdje was hij er gelukkig zo goed als door heen maar wat een watje is het soms!!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:59

tsk, wat voor factor? Tong uitsteken

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

jol_nda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:19

jah dat is leuk van je pony en dan wil je zelf meestal op zo`n moment even rustig rijden. maar goed je paardje denkt daar dan weer anders over he. mijn moeder (die rijd wel f ook) zegt altijd je kunt beter gaan schaken het is een stuk rustiger. das wel grappig vink. ik rij zel;f ook dus ik weet wat je door staat.
jolanda

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:00

Tja, en dan denk je dat ze wel braaf zullen zijn met die hitte... NOT!!
Inderdaad een stoere bink met een heel klein (bang) hartje!

Ach wie weet komt e nog wel eens een dag dat 'ie echt een stoere vent wordt!

Jij hebt in ieder geval weer even lekker gesport dat uurtje!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie