De Bit komt morgen op stal!update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:22

Ik ben ook superbenieuwd naar die Bit *LOL* Echt superleuk joh dat Arnd foto's komt maken!! Pling

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:24

Gaaf zeg!!
Dat zullen vast een partij ongeloofelijk mooie foto's worden Cool Zeg je het wel even in welke maand jullie erin staan? Die wil ik beslist hebben Pling

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 12:35

Ik weet verder helemaal niets en ze komen alleen foto's maken he wil niet zeggen dat ze die plaatsten.
dat was ook met de tros haha.
die kwamen voor een programma filmen ze hebben we uren om ons heen gedraaid op P&KZe zijn van 's middags 2 tot 's avonds 8 op P&K zelf geweest. Lodewijk en de rest in de stallen/losrijden en show gefilmd en ook met sommige van ons (ik drufde/wou niet *LOL* ) gepraat voor de camera etc.
je raad het al.
P&K was ongveer 4 min in dat programma en ik/groningers zijn ongeveer 3/4 seconde in beeld geweest haha

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 15:22

Wauw leuk hoor ik ben heel benieuwd!! Duimen dat je erin komt met een mooie foto.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:17

Gaaaf Kim!!!
En al komen die foto;s niet in Bit, dan heb je toch maar mooi heel stoere foto;s, beter kan niet!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 23:32

hehe, kan ik lekker roepen, kijk, dat mooie paard, heb IK op gereden!

Je hebt wel altijd baas boven baas he, bij mij was echt arnd er niet

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 10:01

Gaaf Kim, maar ik mis toch iets: Ze gaan niet naar Groningen voor de Groningers. Dat vind ik erg vaag. Hier worden ook nog Groningers gefokt, mee gereden, gemend, gesprongen enz. Maar kennelijk is Groningen weer eens te ver weg..................................

dit heeft niets met jou te maken hoor Kim, maar zo is de mentaliteit in Nederland, heel vaak hoor je Groningen???? te ver weg hoor, te lang rijden enz. En dat lijkt met Bit nu ook zo te zijn. Groningers hoor je in Groningen te zoeken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 12:26

nee hoor germie.
maar wij zijn 1 van de zoniet de grootste groningerfokker van Nederland dus daar ga je heen als je zoveel mogelijk groningers bij elkaar wilt zien.

Daarnaast hebben wij tegen de tijd dat arnd komt 4 hensgten op stal staan.
dat heeft geen enkele groningerhensgtenhouder.
groningers zijn in groningen veel minder goed te vinden dan in Apeldoorn dus tja Lachen

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:45

Nou Nimber, ik ken dus iemand met ene stuk of wat van die paarden, welliswaar een hobbyman, maar toch.
HOe groot is jouw Groninger eigenlijk?