Laica gaat verhuizen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

littleroosie

Laica gaat verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 11:22

Een maand geleden waren maaike en ik op zoek naar stalling voor haar toen nog toekomstige pony. Op en gegeven moment waren we bij een kleine pensionstalling. Echt super mooi daar en heel rustig. 1 binnen en buitenbak, was plaats, boxen en altijd weidegang. En het bos zit er naast. Maaike haar besluit stond vast, hier wil zij heen.
Ik vond het er zelf ook heel mooi en de mensen waren heel aardig en het zag er allemaal goed uit, conclusie ik wilde er ook heen! Haha!
Dus na het een en ander geregelt te hebben zouden we 20 augustes er heen gaan. Maar uiteindelijk is dat dus de 19e geworden.
Maaike, haar vader en ik gaan straks eerst Ewald ( maaike haar pony) ophalen en daar neerzetten. Dan gaan we Laica ophalen en daar ook heen brengen.
Vanavond zullen er wel foto's op ITP staan hoe het allemaal gegaan is.

Groetjes Roos.

Dekema's Dandelot (Mantovani x Scandic) L1 + 9
Dekema's Botticelli (Paddox x Samber) B + 4 https://www.facebook.com/botticellihengst
http://www.dekemaruitershop.nl

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 11:33

ooh leuk zeg!!! ik ben ook wel benieuwd naar foto's van Ewald!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 20:58

jaaaaaaaa, volgens mij vinden ze het daar wel leuk Knipoog
Het ging allemaal harstikke goed, de reis verliep goed en nadat Angenita Laica wat moed had ingesproken liep ook zij de trailer in.. Ze staan lekker met zn 2tjes in een "gebouwtje" de rest staat in de wei of in het andere complex... ze staan naast elkaar en kunnen met elkaar ruiken, morgen gaan ze samen los in de bak Lachen
Zometeen foto's van de beide!

Kuss Maaike

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie