Toch verkocht naar Engeland...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WendyBZ

Toch verkocht naar Engeland...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 19:52

Het zat er al een tijdje aan te komen, maar eindelijk dan toch: onze twee jaarlingen zijn verkocht! Ik ben een tijd aan het mailen geweest met de eigenaar van een fokproduct van ons dat ook naar Engeland is gegaan en die had er wel belang bij. Via via hebben we transport kunnen regelen en maandag zijn ze opgehaald. Ze werden dinsdagochtend gekeurd en dat was nogal wat..... De mensen waar ze die nacht gestaan hebben, vertelden dat de keuring normaal ongeveer een kwartier duurde, maar bij de hengst hadden ze drie kwartier nodig gehad... Frusty
goed, het is geen lieverdje en je kon er nog niet veel mee, maar dat ie zo erg was.. Na de keuring krijgen ze een loodje in hun manen en staart; bij hem hadden ze het bij degene in zn manen gelaten. Hij had de man die het deed de stal uitgetrapt (bijna knock-out)! Van hem vind ik het dus niet zo erg dat ie weg gaat, van de merrie vind ik het wel jammer, het was echt een schatje! Dit waren ze samen ( maar goed dat ze samen zijn weg gegaan, ze waren nogal klef Lovers )
Afbeelding

Dit was de hengst The Last Yankee: Afbeelding
en de merrie Technologic R:
Afbeelding

Gelukkig kreeg ik woensdag alweer een mailtje van Lee (uit Engeland) dat ze goed waren aangekomen. En nu maar hopen dat het daar goed met ze gaat. Ik ben in ieder geval uitgenodigd om te komen kijken, want ik moet in februari, maart en april in Engeland verblijven.. in ieder geval toch nog iets met paardjes doen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie