Ik voel me het best als ik een lekkere buitenrit in de natuur maak, vroeger in de manege deden we dit nooit. Nu doe ik het bijna elke week. (ik ben nu een serrieuze ruiter geworden)
Waarom? Omdat ik zie dat m'n paard hier het meest van geniet. Tempo erin vanaf ze op straat staat,etc.
Daarnaast rijd ik ook nog serrieus, en dan heb ik het liefst m'n lesgever of m'n vader erbij. (lesgever omwille van toch nog gezelschap, en verbetering, vader om dat ik soms gewoon zie aan z'n gezicht hoe leuk hij het vind om te zien hoe we verbeteren
en natuurlijk gezelschap)
En tijdens de les, liefst alleen. Op buitenrit in een groepje. Een vast groepje welliswaar!
Daarnaast rijd ik ook nog best vaak op eigen houtje, een als ik 1x weg ben, kan ik er enorm van genieten!
Mijn einddoel? Een goede combinatie vormen met m'n paard. En zowel Vriendin, al Baas zijn! Ook wil ik van de nog sommige manege trekjes helemaal verlost zijn. Met name: M'n benen. En ik zie dat dit met behulp van mijn lesgever helemaal in orde komt .. Ooit! En daarnaast wil ik binnen drie jaar helemaal alleen op baan kunnen!(kan nog niet omwille van de leeftijd) En natuurlijk nog veel bijleren.
En daarnaast inderdaaed die vele kleine dingetjes.Meestal ben ik in de morgen bij m'n paardje te vinden, en dan kan ik zo een hele dag blij en happy rondlopen. De eerste hinik toen ik in haar stal kwam vond ik zo speciaal. Gelijk trots verteld naar m'n ouders.. Ook kan ik er erg van genieten als ik het hoofstel afdoe.. is misschien erg raar, maar dan buigt ze zo mooi dat ik alles zo mooi kan af doen en daarna legt ze haar hoofd over m'n schouder,.. een lik, een knuffel.. En ook ik kan soms bijna beginnen huilen met het gedachte dat m'n droom eindelijk is uitgekomen.. Mijn super paardje krijgen!
Laatst bijgewerkt door Ogrop op 09-01-07 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt