Rodin (veulen) voor het eerst gewassen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Rodin (veulen) voor het eerst gewassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 16:12

vandaag ging ik kijken of Rodin (het veulen van Jamy) mee wou in de wasplaats, Jamy loopt er zo in dus dat is geen probleem, maar Rodin houd niet zo van water had ik het idee, maar ik nam hem mee aan een halstertouwtje, en liet hem zelf een beetje kijken en ruiken, in het begin wou die niet maar toen Kim een beetje tegen ze kont duwde liep die er in (wel dicht tegen ze moeder aan gelijk Lovers ) toen heb ik met een heel zacht straaltje eerst ze beentje nat gemaakt dat vond die wel raar dus tilde die zijn beentje steeds op, toen ging ik langzaam omhoog en op zijn rug en zijn kont. en er lag zo'n borstel voor op de slang te doen dus die hadden we erop gedaan en dat vond die wel lekker geloof ik Tong uitsteken beetje met een borstel waar water uit kwam hem afborstelen, hij vond hem iig niet eng hij begon er in te bijten Haha! Bloos nou hij vond het dus wel lekker en was heel braaf, dus ik gaf hem een klein beetje bix als beloning (was gelijk voor het eerst dat die uit mijn hand at heel voorzichtig was heel lief Lovers daarna na het lan gebracht en we gingen door de zandbal dus jamy ging rollen (die was ook nat namelijk) dus dat zag Rodin en die ging ook gelijk rollen (na-aper Haha! ) en ik had hem nog vast aan me touwtje maar dat ging wel goed, hij vond het zand zo lekker zacht en warm dat die nog 5 minuten bleef liggen met uitgestrekte beentjes Lovers maar goed toen was die weer vies Haha! Vingers aflikken en in het land ging die gelijk weer naar ze vriendinnetje toe Lovers

zozo dat was ff mijn verhaaltje bedankt voor het lezen! Lachen